  • 1. Data: 2004-07-28 17:09:52
    Temat: Prawo jazdy-wymiana
    Od: "Mrowka" <m...@b...pl>

    Moj znajomy pracuje w Wawie a zameldowany jest gdzie indziej czy musi
    osobiscie udac sie po prawko czy moze zlozyc wniosek i odebrac ktos z
    rodziny?
    Czy jezeli moze zrobic to ktos z rodziny to czy upowaznienie musi byc
    potwierdzone notarialnie?Jezeli tak to ile to kosztuje?
    Czy ja nie korzystajac z prawka (nie mam chwilowo autka) musze wymienic
    prawko w wyznaczonym czasie czy dopiero jak bede miala autko?Jakos nie chce
    mi sie teraz wydawac kaski na cos co nie bedzie mi potrzebne.

    Magda