  • 11. Data: 2012-07-06 19:54:07
    Temat: Re: Umowa o prace i płatność pod stołem
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.07.2012 16:05, cef pisze:
    > Czyli widać, że masz, ale nie umiesz wykazać skąd.

    Czyli powiedzmy robię na czarno, przychodzi skarbówka, mówi ,skąd masz'
    a ja odpowiadam, że mam z nierządu, bo się puściłem z bogatą Niemką na
    plaży w Szczecinie i sprawa załatwiona? 18% podatku i na tym koniec?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2012-07-06 19:57:28
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Czyli powiedzmy robię na czarno, przychodzi skarbówka, mówi ,skąd masz'
    > a ja odpowiadam, że mam z nierządu, bo się puściłem z bogatą Niemką na
    > plaży w Szczecinie i sprawa załatwiona? 18% podatku i na tym koniec?

    Nie, musisz udowodnić że się puściłeś z bogatą Niemrą.

    --
    spp

  • 13. Data: 2012-07-06 20:01:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.07.2012 19:57, spp pisze:

    > Nie, musisz udowodnić że się puściłeś z bogatą Niemrą.

    No to jak on udowodni, że dostał ,,pod stołem'' od pracodawcy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2012-07-06 20:13:47
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości news:jt78um$s6o$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, musisz udowodnić że się puściłeś z bogatą Niemrą.

    A to nie ONI muszą udowodnic, ze sie NIE puscil?

  • 15. Data: 2012-07-06 20:22:40
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    > Czyli powiedzmy robię na czarno, przychodzi skarbówka, mówi ,skąd masz'
    > a ja odpowiadam, że mam z nierządu, bo się puściłem z bogatą Niemką na
    > plaży w Szczecinie i sprawa załatwiona? 18% podatku i na tym koniec?

    Zależy od kwoty.
    Był opisany przypadek pani, która podobnie zeznała, że z nierządu. Ale
    sąd przepytał sutenerów, taksówkarzy, portierów w hotelach i kogo-tam,
    po czym "nie dał wiary" i pani popłynęła.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 16. Data: 2012-07-06 20:49:38
    Temat: Re: Umowa o prace i p?atno?? pod sto?em
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-06 20:13, Ajgor pisze:

    > A to nie ONI musz? udowodnic, ze sie NIE puscil?

    Nie, w końcu to on chce zapłacić jak najmniejszy podatek.

    --
    spp

  • 17. Data: 2012-07-06 20:55:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > masz' a ja odpowiadam, że mam z nierządu, bo się puściłem z bogatą
    > Niemką na plaży w Szczecinie i sprawa załatwiona? 18% podatku i na

    A Ty też myślisz, że w skarbówce sami idioci pracują?
    Odpowiesz na kilka dodatkowych pytań i sam udowodnisz, że kłamiesz.

  • 18. Data: 2012-07-06 21:50:23
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości news:jt7c0g$n5a$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, w końcu to on chce zapłacić jak najmniejszy podatek.

    A oni chca wyludzic jak najwiekszy :)

  • 19. Data: 2012-07-06 21:52:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > A Ty też myślisz, że w skarbówce sami idioci pracują?
    > Odpowiesz na kilka dodatkowych pytań i sam udowodnisz, że kłamiesz.

    - Jakie miala wlosy?
    - Rude
    - A na glowie?
    - Czarne
    - Pan klamie!!!
    - To mi to udowodnijcie

    I po rozmowie :)

  • 20. Data: 2012-07-07 07:07:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jul 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to jak on udowodni, że dostał ,,pod stołem'' od pracodawcy?

    Przesłuchają innych pracowników.
    Jeszcze jeden zająknie się na temat "kopert pod
    stołem" i uznają wyjaśnienia za "prawdopodobne".
    Inna sprawa, czy przesłuchiwani mają w takim układzie
    prawo kłamać :> (w końcu chodzi również o *ICH* podatek,
    a "legalne kłamanie" zaskutkuje tu całkiem skutecznym
    oporem społecznym)

    pzdr, Gotfryd