  • 1. Data: 2012-07-05 15:49:20
    Temat: Jak poprawnie zorganizować zbiórkę w Internecie
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Szanowni Grupowicze,

    sporo ostatnio w sieci krąży sprzecznych opinii na temat zbiórek publicznych. Są też
    liczne plany wobec archaicznej ustawy... ale nie mam czasu czekać na decyzje w tej
    sprawie. Stąd i moje pytania/wątpliwości.

    1. Chciałem zorganizować zbiórkę publiczną w Internecie za pośrednictwem PayPal.
    2. Cel jest określony i społecznie uzasadniony :)
    3. Zbiórka dotyczy działań lokalnych - gminnych.

    No i teraz wątpliwości.

    A. Skoro jest to zbiórka internetowa, ogłoszona na portalu internetowym - czy dobrze
    rozumuję, że jej zasięg jest ogólnoświatowy i wymagana jest zgoda ministra spraw
    wewnętrznych?
    B. Mam sprzeczne informacje co do ogłoszenia wyniku zbiórki. Z jednej strony
    dopuszcza się ogłoszenie wyników w internecie (w końcu ma taki sam zasięg jak sama
    zbiórka), z drugiej strony podobno MSWiA nie uznaje takiej opcji... tylko co by to w
    praktyce oznaczało? Artykuł w gazecie o ogólnoświatowym zasięgu, docierającym
    wszędzie tam gdzie internet?
    C. A może olać to wszystko i pod guzikiem "donate" dopisać, że pieniądze zbierane są
    bez określonego celu ale prawdopodobnie zostaną przeznaczone na...

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Bartnik

  • 2. Data: 2012-07-05 18:14:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2012 15:49, Jan Bartnik pisze:
    > Szanowni Grupowicze,

    Primo: naucz się zawijać wiersze.
    Secundo: załóż fundację inaczej prędzej czy później fiskus cię ślicznie
    załatwi.

  • 3. Data: 2012-07-05 18:37:36
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2012 18:14:50 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Primo: naucz się zawijać wiersze.

    Trochę NTG w takim razie: jak to zrobić w Google Groups?

  • 4. Data: 2012-07-05 19:03:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2012 18:37, Jan Bartnik pisze:

    > Trochę NTG w takim razie: jak to zrobić w Google Groups?

    Nie używając google groups tylko normalnego czytnika.