  • 1. Data: 2012-07-05 21:23:36
    Temat: usunięcie niezameldowanej osoby
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Czy można zgodnie z prawem usunąć z mieszkania osobę, która nie jest w
    nim zameldowana ale pozostaje w relacji z lokatorami, np. teść który
    przyjechał "i został" bo go u siebie już nie chcą a on nie zamierza
    wracać z własnej woli, i ma wybitnie niekorzystny wpływ na rodzinę?

    Krystian

  • 2. Data: 2012-07-05 21:47:06
    Temat: Re: usunięcie niezameldowanej osoby
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-05 21:23, Krystek pisze:
> [...]
    > przyjechał "i został" bo go u siebie już nie chcą a on nie zamierza
    > wracać z własnej woli, i ma wybitnie niekorzystny wpływ na rodzinę?

    Nie, ale powinno się go zameldować. ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2012-07-05 21:57:39
    Od: Matt <m...@g...com>

    On Thursday, July 5, 2012 9:23:36 PM UTC+2, Krystek wrote:
> [...]
    > przyjechał "i został" bo go u siebie już nie chcą a on nie zamierza
    > wracać z własnej woli, i ma wybitnie niekorzystny wpływ na rodzinę?

    To, czy jest zameldowany czy nie, nie ma znaczenia. Ważne jest czy mieszka. Jeśli
    tak, nie można go usunąć, trzeba go zameldować.

    --
    Regards
    Matt

  • 4. Data: 2012-07-05 21:58:17
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    spp w <news:jt4r05$pbu$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nie, ale powinno się go zameldować. ;)

    Sama się powinna zameldować ;P

  • 5. Data: 2012-07-05 21:59:07
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-05 21:58, 'Tom N' pisze:

    > Sama się powinna zameldować ;P

    Tyz prowda. :)

    --
    spp

  • 6. Data: 2012-07-05 22:28:55
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Matt wrote:

    > To, czy jest zameldowany czy nie, nie ma znaczenia. Ważne jest czy mieszka. Jeśli
    tak, nie można go usunąć, trzeba go zameldować.

    Już mi wyjaśniono, że to on właściwie powinien się zameldować, a ja mu
    meldunku nie daję.

    Czy to, że nie mogę go usunąć wynika tylko z pokrewieństwa z lokatorami
    czy z czegoś innego?

    Krystian

  • 7. Data: 2012-07-05 22:43:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@u...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > przyjechał "i został" bo go u siebie już nie chcą a on nie zamierza
    > wracać z własnej woli, i ma wybitnie niekorzystny wpływ na rodzinę?

    Można, ale nie jest to takie proste. Zamledowanie nie ma tu tak naprawdę za
    wiele do rzeczy. Jesli jego pobyt nie nabrał jeszcze znamion
    "zamieszkania", to można po prostu wezwać go do opuszczenia mieszkania, a
    po odmowie wezwać Policję i zarzucić mu naruszenie miru domowego. Natomiast
    jeśli jego pobyt nabrał już cech zamieszkania (czyli mieszka już załóżmy ze
    2-3 miesiące i ma w mieszkaniu swoje rzeczy itd.), no to trzeba go
    eksmitować.

  • 8. Data: 2012-07-05 22:45:16
    Od: "kazio" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    Matt wrote:

> [...]

    meldunku nie daję.

    Czy to, że nie mogę go usunąć wynika tylko z pokrewieństwa z lokatorami

    Przepraszam że się wtrące. Jak taki ktoś ma się zameldować, skoro zameldować
    osobę może tylko właściciel lokalu, najemca, osoba posiadająca spółdzielcze
    prawo do lokalu, itd itp. I jeżeli taka osoba nie życzy sobie jego obecności
    ani zamieszkiwania w lokalu to jaka siła ma ją zmusić do meldunku delikwenta
    ?

    Jak to mówią "za szmaty i wyjazd".

    POZDRAWIAM

  • 9. Data: 2012-07-05 22:47:40
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    kazio wrote:
    > Jak to mówią "za szmaty i wyjazd".

    Wiesz, to zapowiadała się jak zwykła kilkudniowa wizyta członka rodziny.
    Nikt się nie spodziewał takiego obrotu sprawy.

    Krystian

  • 10. Data: 2012-07-05 22:52:02
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Natomiast jeśli jego pobyt nabrał już cech zamieszkania (czyli mieszka
    > już załóżmy ze 2-3 miesiące i ma w mieszkaniu swoje rzeczy itd.), no to

    Dzięki! A czy jeśli "gość" zaczyna coraz odważniej głosić teorię, że on
    tu jest aby córka się nim opiekowała na starość to czy to może popsuć
    sprawę? Sytuacja postawiła córkę w bardzo dziwnej sytuacji i ona sama do
    końca jeszcze nie wie jak ma na całą sytuację zareagować.

    Krystian