  • 1. Data: 2006-07-24 19:05:08
    Temat: Umowa o dzielo dla dwoch osob?
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    Witam.

    Mam kilka pytan o umowe o dzielo:

    najwazniejsze to czy jedna umowa o dzielo moze byc zawarta miedzy firma a dwoma
    osobami fizycznymi?

    Kolejne pytanie, to jakie moga byc konsekwencje dla wykonawcow w przypadku
    nie wywiazania sie z umowy.

    Z gory dziekuje ze odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 2. Data: 2006-07-24 19:16:36
    Temat: Re: Umowa o dzielo dla dwoch osob?
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    | najwazniejsze to czy jedna umowa o dzielo moze byc zawarta miedzy firma a
    dwoma
    | osobami fizycznymi?

    nie może

  • 3. Data: 2006-07-24 19:18:43
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 24 lip 2006 o 21:16 GMT, p...@n...pl napisał(a):

    > dwoma
    >
    > nie może

    Czyli jezeli umowa o dzielo zostala zawarta miedzy jedna firma i dwoma
    osobami wizycznymi jest niewazna?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ #plug: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ... wyhpr2 [~...@s...ii.uni.wroc.pl] ]

  • 4. Data: 2006-07-24 19:48:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <u...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    ldomain...

    > Czyli jezeli umowa o dzielo zostala zawarta miedzy jedna firma i dwoma
    > osobami wizycznymi jest niewazna?

    To znaczy, ze zostaly zawarte jakby dwie umowy

    Pzodrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-07-24 19:54:34
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 24 lip 2006 o 21:48 GMT, SDD napisał(a):

    > To znaczy, ze zostaly zawarte jakby dwie umowy

    jakby?
    czy sa gdzies w necie jakies paragrafy do tego?

    bo mam juz z kilku zrodel informacje na ten temat, i polowa mowi ze mozna
    umowe o dzielo na dwie osoby, a polowa nie, wiec dalej nic nie wiem :)

    bo co jezeli na umowie jest podpisany jeden zleceniodawca(umowy o DZIELO), i dwoch
    wykonawcow...? oczywiscie umowa w 3 egzemplarzach

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ If you can read this, you're too close. ]

  • 6. Data: 2006-07-24 21:48:15
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ja się spotkałem z umową o dzieło zawartą pomiędzy firmą a zespołem osób. Do
    podpisu zespół reprezentował jeden wyznaczony z zespołu.
    Biegły rewident nie widział problemu
    Jacek

  • 7. Data: 2006-07-25 02:01:56
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>