  • 41. Data: 2006-09-20 08:02:28
    Temat: Re: Uciążliwy pies
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-20, Czapla <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak twierdził ten adwokacina.

    Też mi się tak wydaje, ale pytam jeszcze o opinie bardziej znających
    się.

    > Wiem.

    A możesz napisać ile?

    Renata

  • 42. Data: 2006-09-20 11:07:54
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1...@4...net>,
    "J.A." <l...@p...com> wrote:

    > Jeśli jednak śmierdzi tylko jednej osobie w bloku, a innym nie,
    > to albo skunks się zachowuje nie tak całkiem źle, albo to może
    > nie jest jednak taki skunks, jak osoba twierdzi.

    A może przed wyciąganiem takich "wniosków" zapytasz tych innych, co
    sądzą o skunksowych perfumach?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 43. Data: 2006-09-20 11:24:09
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A możesz napisać ile?

    Grzywna 300, kosztów nie znam.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 44. Data: 2006-09-20 12:05:10
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-20, Czapla <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Grzywna 300, kosztów nie znam.

    Ja wiem czy to tak mało. Do tego dochodzą koszty, adwokat,
    upierdliwość całej sprawy. Poza tym to zapewne jej pierwsza
    sprawa, potem za recydywę powinno być więcej. Mandat (zaraz pewnie
    ktoś na mnie nakrzyczy, że to się inaczej nazywa:)) od ręki to zdaje się 200zł.

    Renata

  • 45. Data: 2006-09-20 12:54:07
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Wed, 20 Sep 2006 13:07:54 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek
    Spirydowicz napisał(a):

    > A może przed wyciąganiem takich "wniosków" zapytasz tych innych, co
    > sądzą o skunksowych perfumach?

    Mowa była o tym, że tylko jednej osobie przeszkadza.
    Ty wiesz coś więcej?

    --
    J.A.

  • 46. Data: 2006-09-21 10:05:49
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1tbfi0wtejlbh$.1fbm7np4r9r1.dlg@40tude.net>,
    "J.A." <l...@p...com> wrote:

    > Mowa była o tym, że tylko jednej osobie przeszkadza.
    > Ty wiesz coś więcej?

    Owszem. Na przykład to, że w takich sytuacjach odpowiedź zależy często
    od tego, kto pyta.
    A tak zupełnie na marginesie: na szczęście to, jakiej liczbie sąsiadów
    przeszkadza uciążliwy lokator, nie ma większego znaczenia.

  • 47. Data: 2006-09-21 10:18:29
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Thu, 21 Sep 2006 12:05:49 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek
    Spirydowicz napisał(a):

> [...]
    > A tak zupełnie na marginesie: na szczęście to, jakiej liczbie sąsiadów
    > przeszkadza uciążliwy lokator, nie ma większego znaczenia.

    Jednak ma, jak się okazuje po zachowaniu policji, gdy pieniacz
    sąsiad obrał sobie za cel moich znajomych i zaczął na nich
    skarżyć cuda niewidy.
    Jemu też wszystko przeszkadzało. Szybko okazało się, że to
    właśnie on nie ma racji.

  • 48. Data: 2006-09-21 11:13:27
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <4c0yber8dxcm$.pugol14nzsza$.dlg@40tude.net>,
    "J.A." <l...@p...com> wrote:

> [...]
    > skarżyć cuda niewidy.
    > Jemu też wszystko przeszkadzało. Szybko okazało się, że to

    Odróżniasz "mieć rację" od "mieć większość"? Mam wrażenie, że nie, ale
    chcę się upewnić.

  • 49. Data: 2006-09-21 17:42:03
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Thu, 21 Sep 2006 13:13:27 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek
    Spirydowicz napisał(a):

    > Odróżniasz "mieć rację" od "mieć większość"? Mam wrażenie, że nie, ale
    > chcę się upewnić.

    Odróżniam.
    Dlatego zwracam uwagę ci na to, że między "mieć rację" i "mieć
    mniejszość" jest zwykle jeszcze większy rozziew.
    Wiem również, że w moich wypowiedziach widzisz to, co chcesz
    widzieć, a nie to, co w nich zawarłem.

  • 50. Data: 2006-09-22 12:19:19
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <b...@4...net>,
    "J.A." <l...@p...com> wrote:

    > Odróżniam.
    > Dlatego zwracam uwagę ci na to, że między "mieć rację" i "mieć
    > mniejszość" jest zwykle jeszcze większy rozziew.

    Ciekawa teza. Możesz rozwinąć?

    > Wiem również, że w moich wypowiedziach widzisz to, co chcesz
    > widzieć, a nie to, co w nich zawarłem.

    Jeśli chciałeś zawrzeć co innego, niż napisałeś, to już nie mój problem.