  • 1. Data: 2006-09-17 03:38:24
    Temat: Uciążliwy pies
    Od: Sasiad<r...@w...pl>

    Straz miejska ukarała mnie mandatem za to że pies szczeka w domu /wg wiekszości
    lokatorów to normalne szczekanie i nie uciążliwe/Jeden lokator uważa ze mu to
    przeszkadza /pies szczeka tylko w godz. gdy nie obowiązuje cisza nocna/.Czy
    związku z tym mogę zostać ukarana ponownie tym razem to juz chyba sąd grodzki,
    za ten sam czyn.
    A tak na marginesie to straz miejska ma obowiązek dbać o porządek w miejscach
    publicznych a nie dawać się w sprawowanie porządku w mieszkaniach
    spółdzielczych czy nawet własnościowych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 03:48:55
    Temat: Re: Uciążliwy pies
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Sasiad wrote:
> [...]
    > związku z tym mogę zostać ukarana ponownie tym razem to juz chyba sąd grodzki,
    Tak.
    To, że nie ma ciszy nocnej nie oznacza, że pies może sobie przez cały
    dzień szczekać.
    Cisza nocna oznacza szczególna ciszę, przez pozostały dzień obowiązuje
    "normalna" cisza.
    To czy to sąsiad jest nadwrażliwy, czy pies za głośny oceni widzimiesię
    sądu.

    > A tak na marginesie to straz miejska ma obowiązek dbać o porządek w miejscach
    > publicznych a nie dawać się w sprawowanie porządku w mieszkaniach
    > spółdzielczych czy nawet własnościowych.

    nastepnym razem przyjedzie policja.

  • 3. Data: 2006-09-17 09:39:27
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Sasiad napisał(a):
> [...]
    > związku z tym mogę zostać ukarana ponownie tym razem to juz chyba sąd grodzki,

    jesli bedzie to sie powtarzac, to tak. Trzeba wychowac psa (albo
    zmienic na spokojniejszego).

    > A tak na marginesie to straz miejska ma obowiązek dbać o porządek w miejscach
    > publicznych a nie dawać się w sprawowanie porządku w mieszkaniach
    > spółdzielczych czy nawet własnościowych.

    sam to wymysliles?
    wolnoc tomku w swoim domku nie obowiazuje:-(

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 4. Data: 2006-09-17 09:50:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sasiad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > związku z tym mogę zostać ukarana ponownie tym razem to juz chyba sąd grodzki,

    Nie ma czegoś takiego w prawie, jak "cisza nocna". To jest zwyczajowe przyjęcie,
    że w nocy ma być ciszej, niż w dzień. Ale to nie oznacza, że w dzień możesz
    zakłócać spokój innych. Po prostu poziom toleranji jest trochę wyższy.

    > A tak na marginesie to straz miejska ma obowiązek dbać o porządek w miejscach
    > publicznych a nie dawać się w sprawowanie porządku w mieszkaniach
    > spółdzielczych czy nawet własnościowych.

    A to na jakiej podstawie?

  • 5. Data: 2006-09-17 12:45:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sasiad wrote:
> [...]
    > związku z tym mogę zostać ukarana ponownie tym razem to juz chyba sąd grodzki,

    Oczywiście! I to surowiej - skoro łagodniejsza kara nie przyniosła skutków.

    > A tak na marginesie to straz miejska ma obowiązek dbać o porządek w miejscach
    > publicznych a nie dawać się w sprawowanie porządku w mieszkaniach
    > spółdzielczych czy nawet własnościowych.

    Twoje prywatne zarządzenia i dekrety nikogo nie interesują.

  • 6. Data: 2006-09-17 13:24:31
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Bungo napisał(a):

    > jesli bedzie to sie powtarzac, to tak. Trzeba wychowac psa (albo zmienic
    > na spokojniejszego).

    brawo, albo zmeinic na spokojnieszego, rozumiem ze gdyby Twoje dziecko
    np zeszlo na zla droge to tez bys wymienil na dobrze ulozone?
    Wboj sobie do glowki ze zwierze to nie przedmiot i tez ma ucczucia.
    Co do pytajacego zauwaz ze tylko jeden jest ktoremu to przeszkadza a to
    juz jest pewna oznaka pieniactwa.

    P.

  • 7. Data: 2006-09-17 13:25:33
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > Wboj sobie do glowki ze zwierze to nie przedmiot i tez ma ucczucia.
    > Co do pytajacego zauwaz ze tylko jeden jest ktoremu to przeszkadza a to

    ja bym nie przyjal mandatu i na swiadkow wezwal wszystkich sasiadow.

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 8. Data: 2006-09-17 15:55:12
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    A może masz jakąś podstawę prawną bo mi osobiście by się przydała tj. chodzi
    mi o zakłucanie spokoju "domowego miru" czy jakoś tak ? Kiedys coś takiego
    gdzieś zobaczyłem ale nie mogę sie "dokopać", a obecnie potrzebuję.

    Pozdrawiam Sławek

  • 9. Data: 2006-09-17 16:29:41
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 17 Sep 2006 11:50:03 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik
    napisał(a):

    > A to na jakiej podstawie?

    Pytanie jest niewłaściwie postawione.
    Należałoby raczej zapytać o to na jakiej podstawie straż miejska
    może dbać o sprawowanie porządku w mieszkaniach.
    Jest gdzieś uregulowyny podział kompetencji między policją a
    strażą miejską?
    Z tego, co wiem straż miejska nie posiada wszystkich kompetencji
    policji. Czy nie jest tak, że ich kompetencje ograniczają się do
    miejsc będących w gestii samorządu lokalnego? Prywatna własność w
    to chyba nie wchodzi? Tak się tylko zastanawiam, bo nie wiem.

    --
    J.A.

  • 10. Data: 2006-09-17 16:30:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>