  • 1. Data: 2006-09-17 03:36:24
    Temat: rekrutacja (nie chodzi o odwołanie :)
    Od: iglooo<k...@o...pl>

    Witam.
    Zdawałem w tym roku na srudia - Akademię Muzyczną. Wczoraj zaostałem
    poinformowany, że zdałem egzamin pozytywnie, ale nie zostałęm przyjęty "z braku
    miejsc". No więc z ciekawości udałem się, sprawdzić, ile było miejsc, ktosię
    dostał, itd. Okazło się, że na pierwszy rok zostalo przyjętych zero słownie
    zero) osób...
    Zdawałem na specjalność: gitara, gdzie zwykle przyjmuje się jedną lub dwie
    osoby. W tym roku jedna osoba przeniosła się na wyższy rok, co pewnie odebrało
    możliwość rekrutacji kogokolwiek na pierwszy rok.
    Jaki zens był wobec tego organizowania egzaminów wstępnych (pobierania opłaty
    egzaminacyjnej), skoro nie został przyjęty nikt?
    Pytanie mam: Czy oby na pewno jest to zgodne z prawem??
    Czy jest coś, co mogę zrobić, by coś tu zmienić?

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 09:51:54
    Temat: Re: rekrutacja (nie chodzi o odwołanie :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "iglooo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Gdyby się dało dowieść, ze w chwili przyjmowania od Ciebie opłaty za egzamin
    władze uczelni wiedziały o tym, że nikogo nie przyjmą, to było by to
    przestępstwo.