  • 51. Data: 2006-09-22 20:45:06
    Temat: Re: Uciążliwy pies
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Fri, 22 Sep 2006 14:19:19 +0200, na pl.soc.prawo, Jarek
    Spirydowicz napisał(a):

    > Ciekawa teza. Możesz rozwinąć?

    Proszę bardzo.
    Np. przychodzi Kowalski na komendę ze skargą, że go krasnoludki
    bardzo brzydko wyzywają.
    Policja robi wywiad i okazuje się, że wszyscy pozostali twierdzą,
    że nie widzieli, aby kiedykolwiek krasnoludki Kowalskiego
    wyzywały.

    > Jeśli chciałeś zawrzeć co innego, niż napisałeś, to już nie mój problem.

    Zawarłem co chciałem zawrzeć, a twoja umiejętność czytania, to
    już twój problem.

  • 52. Data: 2006-09-29 11:50:05
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1...@4...net>,
    "J.A." <l...@p...com> wrote:

> [...]
    > Policja robi wywiad i okazuje się, że wszyscy pozostali twierdzą,
    > że nie widzieli, aby kiedykolwiek krasnoludki Kowalskiego

    A co to ma do rozziewu?

    > Zawarłem co chciałem zawrzeć, a twoja umiejętność czytania, to
    > już twój problem.

    (Roz)zieeeew...

    --
    Jarek