  • 1. Data: 2006-09-17 03:38:24
    Temat: Włamanie do spoczty- sprawca nie przyznaje się
    Od: sanseweria<z...@o...pl>

    Witam
    Jakiś czas temu włamano mi się do skrzynki internetowej. Sprawę zgłosiłam na
    policję, ta namierzyła komputer skąd dokonano włamania. To komputer stojący w
    mieszkaniu mojego kolegi. Niestety ani on, ani jego żona nie przyznają się do winy i
    twierdzą,że o niczym nie wiedzą. Prokuratura chce umorzyć sprawę z powodu " nie
    wykrycia sprawcy". Radziłam się prawnika- niestety nie widzi korzystnego dla mnie
    rozwiązania, albowiem znaleziono tylko komputer a nie rzeczywistego sprawcę.
    Czy coś da się w tej sprawie zrobić.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 03:46:08
    Temat: Re: Włamanie do spoczty- sprawca nie przyznaje się
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    sanseweria wrote:
> [...]
    > rozwiązania, albowiem znaleziono tylko komputer a nie rzeczywistego sprawcę.

    Nic. Bo komputerów się nie skazuje, a kto przy nim o tej porze siedział
    nie da się ustalić.