  • 1. Data: 2003-04-24 19:15:35
    Temat: Ucial i zabral kabel...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Jest sobie sie komputerowa znajomego... mial on polaczone 2 bloki
    linia naziemna (przewieszka)... kabel lecial troche nad oknem
    sypialni jakiegos goscia, ktory ma pokuj na poddaszu... dzis idziemy,
    a tam kabla nie ma. Znajomy ma na pismie zgode spoldzielni na
    instalacje kabla na dachu... w dodatku jak sie okazalo te ucinanie
    kabla zle sie skonczylo dla switcha (urzadzenia rozdzielajacego
    sygnal), ktory byl do niego wpiety tj. urzadzenie spalilo sie no i na
    koniec dochodzi jeszcze koszt robocizny, ktora znajomy musial
    poniesc, zeby przyszla ekipa, pochodzila po dachu i zamontowala
    kabel. Goscio ten, ktory ucial kabel podobno skarzyl sie kierownikowi
    administraci juz jakis tydzien temu, ze mu kabel przeszkadza, o czym
    kierownik powiadomil znajomego 2 dni temu. Ustalil z nim, ze
    przewieszka zostanie przeniesiona tak, aby nie bylo jej widac z okna
    pokrzywdzonego lokatora. Nie dano mu jednak tej szansy bo jw.
    wspomnialem kabla juz nie ma. Na koniec nasuwa sie pytanie jak zmusic
    lokatora do pokrycia wyrzadzonych szkod ? W sumie kabel = ~50zl,
    switch = ~150zl i 300zl za wykonanie przewieszek w 2 miejscach...
    Jutro znajomy ma odwiedzic tego lokatora, ale ten na pewno odmowi
    pokrycia szkod... Czy jesli wywiazac sie by z tego miala sprawa w
    sadzie to znajomy ma szanse na wygranie jej ? W sumie nikogo nie
    zlapano na goracym uczynku jak cial kabel, a na dach moze wejsc
    kazdy... pozostaje tylko to, ze lokator skarzyl kierownikowi, ze mu
    przeszkadza ten kabel...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-04-24 19:20:59
    Temat: Re: Ucial i zabral kabel...
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jest sobie sie komputerowa znajomego... mial on polaczone 2 bloki
    [ciach]

    moze to smiesznie zabrzmi, ale ja na waszym miejscu zlozyl bym doniesienie
    na policje o kradziez i zniszczenia mienia :) nic pewnie na tym nie
    zyskacie, ale przynajmniej goscia postraszycie

  • 3. Data: 2003-04-24 19:21:12
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    do sądu bym nie szedł (raczej z lenistwa) , ale spróbowałbym doprowadzić do spotkania
    tego lokatora z jakimiś smutnymi panami (w dresach i z bejzbolami np.)

  • 4. Data: 2003-04-24 19:47:09
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Slayer" <a...@o...pl> naskrobal(a) w

    > do sądu bym nie szedl (raczej z lenistwa) , ale spróbowalbym
    > doprowadzic do spotkania tego lokatora z jakimiś smutnymi panami
    > (w dresach i z bejzbolami np.)

    No tak to akurat nie bylby problem (wq...ni userzy nie majacy teraz
    internetu), ale kto pokryje te szkody ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 5. Data: 2003-04-25 16:00:48
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    24 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o godzinie 21:21 *Slayer*
    <IOWpa.226905$UR.2198122@news.chello.at> napisał(a):

    > do sądu bym nie szedł (raczej z lenistwa) , ale spróbowałbym doprowadzić do
    spotkania
    > tego lokatora z jakimiś smutnymi panami (w dresach i z bejzbolami np.)

    To Ty jakimś zbirem jesteś.Nie powinieneś pisać na grupy dyskusyjne.

    --
    Kaja