  • 1. Data: 2003-04-24 18:59:24
    Temat: Olej opalowy :)
    Od: "Arnold" <a...@p...fm>

    Witam grupe

    Mam kilka pytann dotyczacych kontroli tego co wlewamy do bakow

    Kto - oprocz policj ma prawo sprawdzac co jest zatankowane (olej napedowy
    czy oplaowy)
    Gdzie moga to robic-- na drodzde publicznej napewno a na na prywatnym
    terenie?
    I jeszcze jakie kary sa przewidziane za lanie do -konkretnie ciagnikow
    rolinczych - oleju opalowego

    Pzdr
    Arnold

  • 2. Data: 2003-04-26 18:06:38
    Temat: Re: Olej opalowy :)
    Od: "Dorota M." <d...@t...pl>

    Użytkownik "Arnold" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam grupe
    >
    > Mam kilka pytann dotyczacych kontroli tego co wlewamy do bakow
    >
    > Kto - oprocz policj ma prawo sprawdzac co jest zatankowane (olej napedowy
    > czy oplaowy)
    Urząd Kontroli Skarbowej - Szczególny Nadzór Podatkowy - podczas kontroli
    zużycia oleju na cele opałowe
    > Gdzie moga to robic-- na drodzde publicznej napewno a na na prywatnym
    > terenie?
    Mają prawo wszędzie kontrolować ( kontrola sprawdzająca wg faktur lub
    oświadczeń u sprzedającego podczas kontroli skarbowej lub SNP)
    > I jeszcze jakie kary sa przewidziane za lanie do -konkretnie ciagnikow
    > rolinczych - oleju opalowego
    Różnica w podatku akcyzowym zawarta w oleju opałowym a opałowym oraz
    mandacik.

  • 3. Data: 2003-04-29 22:30:30
    Temat: Odp: Olej opalowy :)
    Od: "Arnold" <a...@p...fm>

    Użytkownik Dorota M. <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8ehrp$4eh$...@i...gazeta.pl...
    > Mają prawo wszędzie kontrolować ( kontrola sprawdzająca wg faktur lub
    > oświadczeń u sprzedającego podczas kontroli skarbowej lub SNP)

    To jezeli olej zostal zakupiony zgodznie z przepisami tzn oswidczenia itp
    A jezeli nigdzie nie ma sladu sprzedazy

    Konkretni chodzi o przypadek - tylko o nim slyszalem, nie wiem czy
    prawdziwy -ze policja weszla na pole i sprawdzila co ma w baku pracujacy tam
    ciagnik - ciagnik i teren prywatny - i ukarala wlasciciela kwota 4000 PLN

    > Różnica w podatku akcyzowym zawarta w oleju opałowym a opałowym oraz
    > mandacik.
    Roznice w wartosci podatku od ilosci paliwa stwierdzonego w baku jak
    rozumiem
    A mandacik do jakiej wysokosci

    Pzdr