  • 1. Data: 2003-04-24 18:41:01
    Temat: stowarzyszenie zwykle - pytanko
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Musze zmienic statut stowarzyszenia... stowarzyszenie to zostalo
    utworzone na potrzeby sieci komputerowej, ktora ma powstac... musi
    miec to jakas forme, a stowarzyszenie zwykle to najprostsze co moze
    byc... Zgodnie ze statutem, aby zmienic statut musze zwolac walne
    zgromadzenie czlonkow... i teraz pytanie... jak przedstawic Urzedowi
    Miasta, ze cos takiego sie odbylo ? Nie chce 10 raz biegac do ludzi z
    nowymi dokumentami bo i ja mam dosc i oni... moglby ktos poradzic...
    czy niezbedne sa podpisy wszystkich czlonkow tego zgromadzenia, zeby
    uchwala byla wazna ? Czy moge sobie jakos napisac, ze walne
    zgromadzenie sie odbylo.. podjelismy uchwale taka i taka i podpisze
    sie pod nia np. zarzad stowarzyszenia ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167