    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubój zwykły z ogłuszaniem i ubój rytualny (Judaizm+Islam) [Was:
    Gołębie]
    Date: Thu, 05 Jul 2018 19:35:11 +0200 (CEST)

    Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Prądem?
    > Są filmy na youtubie, na których widać, że ogłusza się takim
    > pistoletem, z którego wystrzeliwuje na kilka centymetrów bolec. Potem
    > bolec się chowa gotowy do następnego strzału.
    >
    > Ogłuszoną krowę podwiesza się za tylne nogi i podrzyna gardło.

    A ubój rytualny (także na masowy eksport) to pies?

    Obywatel USA będący Naczelnym Rabin Polski dogmatycznie stwierdził że
    ogłuszanie jest sprzeczne z koszernością. AFAIR Odciął się od postępowej
    interpretacji swoich podwładnych jak ta wyciekła "na Żydów na całym
    świecie" bo interpretacja była na czepialskich gojów w Polsce.

    --
    A. Filip