  • 1. Data: 2005-08-04 10:18:58
    Temat: Ubezwlasnowolnienie
    Od: "Karol Ostapkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam,

    Jak dlugo trwa proces ubezwlasnowolnienia ?
    Osoba chora na stwardnienie rozsiane, kilkakrotnie probujaca targnac na
    swoje zycie, leczona w zakladzie psychiatrycznym. Slyszalem, ze taki proces
    moze trwac nawet okolo 6 miesiecy. Czy w szczegolnych przypadkach mozna ten
    proces przyspieszyc ? Ktos moze zapytac dlaczego przyspieszyc i jakie sa
    podstawy do ubezwlasnowolnienia ?
    Otoz osoba ta celowo robi szkody na rzecz czlonkow rodziny, manipulowana
    przez osoby trzecie jest sklonna podpisywac rozne dokumenty celem np.
    przepisania mieszkania, ziemi, itp.
    Po smierci meza tejze osoby wyslalismy do sadu wniosek o przyznanie spadku.
    Teraz zmienia zdanie i twierdzi, ze do sadu na sprawe spadkowa nie pojedzie.
    Robi problemy i nie chce podpisywac dokumentow, ktore jako zona musi
    podpisac za zmarlego meza (np. sprawy zwiazane z ZUS'em, ksiegowoscia,
    Urzedem Skarbowym). Co robic w takiej sytuacji ?

    Karol

  • 2. Data: 2005-08-04 14:01:24
    Temat: Re: Ubezwlasnowolnienie
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Karol Ostapkiewicz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Karol
    >
    >Przejrzyj historię, gdyż wydaje mi się że ten wątek już był omawiany
    KK

  • 3. Data: 2005-08-04 14:25:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kazimierz Kotowicz wrote:

    [ciach]

    Naucz się poprawnie cytować, lamerze...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-08-05 09:18:03
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    wiadomości news:dct8gv$cqj$2@opal.futuro.pl...
    > Kazimierz Kotowicz wrote:

> [...]

    Mogłem sie pomylić jednakże napisałem wyrażnie- "wydaje mi się"- jest to
    forma wątpliwa ale prawdopodobna. -nie zaś twierdżąca.
    Upały słoneczne czy też kleszcze zagnieżdziły się w twoim otoczeniu. -od
    ugryzienia których dostaje sie zapalenia opon mózgowych
    Odrobinę taktu
    Skoro takiś mądry to dlaczego nie udzielasz odpowiedzi na postawione
    pytanie-popisz się w tym temacie,
    KK

  • 5. Data: 2005-08-05 09:31:57
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

> [...]
    > podpisac za zmarlego meza (np. sprawy zwiazane z ZUS'em, ksiegowoscia,
    > Urzedem Skarbowym). Co robic w takiej sytuacji ?

    Jest w miarę rozległy w czasie aczkolwiek niektóre czynności takie jak
    ustanbowienie opiekuna bądż przedst. ustawowego jak też kuratora do
    załatwiania spraw na okres trwające procesu przebiegają sprawnie i szybko. W
    postępowaniu o ubezwłasnowolnienie z urzędu bierze udział także prokurator.
    Najlepiej byłoby gdybyś samodzielnie zapoznał się z Art.544&1 i nast.
    KPC-To wyjaśni ci wszystkie twoje wątpliwości w tym temacie-gdyż aby
    wiarygodnie udzielić ci odpowiedzi na postawione pytanie należałoby
    prześledzić całą procedurę ubezwłsnowolnienia , a to byłoby zbyt długie i
    obszerne.
    Pozdrowienia KK

  • 6. Data: 2005-08-05 16:01:04
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    > prześledzić całą procedurę ubezwłsnowolnienia , a to
    byłoby zbyt długie i
    > obszerne.

    a nie mógłbyś spróbować ja też jestem bardzo zainteresowany,
    zwłaszcza takich nadgorliwców jak wyżej...

    mógłbyś choć podać jakiś konkretny link (do tej ustawy) o
    ile nie trzeba kupować jakiegoś tam dziennika...

    nie pozdrawiam autora wątku.

  • 7. Data: 2005-08-05 16:37:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >

    > Otoz osoba ta celowo robi szkody na rzecz czlonkow rodziny, manipulowana
    > przez osoby trzecie jest sklonna podpisywac rozne dokumenty celem np.

    Taaaaaaa? A ja myslalem ze niefrasobliwe traktowanie wlasnego majatku jest
    szkoda na rzecz wlasna. A teraz czytam ze to szkoda innych czlonków rodziny.
    JAk widac sępy juz traktuja jej wlasnosc jako wlasna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 8. Data: 2005-08-06 12:42:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kazimierz Kotowicz napisał(a):

    [ciach ..]

    Chodzi zapewne o to że twoje odpowiedzi włażą w cytaty. Przynajmniej tak
    to wygląda u mnie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam