  • 21. Data: 2004-03-16 11:58:55
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC/OC a badanie techniczne ?
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Tiger" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:c36ob8$mri$1@news.onet.pl...

    > W takim razie podaj wszystkim zainteresowanym, jakie są potrzebne
    > uprawnienia do prowadzenia pojazdu bez ważnego przeglądu technicznego, bo
    > zapewniam Cię że zwykłe prawo jazdy wtedy już nie wystarczy.

    Kodeksu drogowego też nie znasz? Tam znajdziesz odpowiedź na pytanie co to
    są uprawnienia do kierowania. Przypominam, że to jest grupa poświęcona prawu
    a nie warzywniak.Bdania techniczne mają znaczenie tylko w przypadku AC.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2004-03-16 13:04:32
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Kodeksu drogowego też nie znasz? Tam znajdziesz odpowiedź na pytanie co to
    > są uprawnienia do kierowania.

    które z tych uprawnień pozwalają na kierowanie pojazdem beż ważnego badania
    technicznego?

    Pozdrawiam Tiger

  • 23. Data: 2004-03-16 21:39:42
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > które z tych uprawnień pozwalają na kierowanie pojazdem beż ważnego
    badania
    > technicznego?

    Kategoria Z.
    Pieprzysz od rzeczy.
    EOT

  • 24. Data: 2004-03-17 08:11:35
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Tiger" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > które z tych uprawnień pozwalają na kierowanie pojazdem beż ważnego
    badania
    > technicznego?

    A które z uprawnień pozwala na kierowanie samochodem z niesprawnym sygnałem
    dźwiękowym??? Z tego wniosek (używając Twojej babskiej i pokrętnej logiki) ,
    iż jadąc samochodem z niesprawnym klaksonem jedziemy bez uprawnień. Skończ
    waść, wstydu sobie oszczędź.Rozumiem rżnąć głupa w prywatnej rozmowie, ale
    na ogólnopolskim forum??

  • 25. Data: 2006-09-17 03:28:24
    Od: rem<r...@w...pl>

    pytanie: zistałem poszkodowany w kolizji. sprawca przyznał się do winy, w trakcie
    kolizji nie miałem ważnego przeglądu technicznego. czy mogą mi odmówić
    odszkodowania z oc sprawcy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info