  • 21. Data: 2009-03-18 13:43:34
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:

    > No to 6000 to wybulenia pewnie.
    > Może i tak wyjdzie taniej niż rachunek za szpital.

    Znaleźć znajomego z firmą, niech zleci chorej wykonanie jakiegoś
    telefonu służbowego. Za wynagrodzeniem 1zł. Rozpisać na to zlecenie,
    opłacić składki, wydać dowód ubezpieczenia.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-03-18 13:56:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Znaleźć znajomego z firmą, niech zleci chorej wykonanie jakiegoś
    > telefonu służbowego. Za wynagrodzeniem 1zł. Rozpisać na to zlecenie,
    > opłacić składki, wydać dowód ubezpieczenia.

    Wstecz?
    Ryzykowne.

    Ubezpieczonego musisz zgłosić do ZUS w odpowiednim czasie.
    Więc i tak naślą kontrolę i uchylą gdy sprawa się rypnie.

  • 23. Data: 2009-03-18 13:59:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Ubezpieczonego musisz zgłosić do ZUS w odpowiednim czasie.
    > Więc i tak naślą kontrolę i uchylą gdy sprawa się rypnie.

    Niekoniecznie wstecz. Nie przypominam sobie, aby pytającemu zależało
    na ubezpieczeniu za zeszłe okresy.
    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-03-18 14:06:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Niekoniecznie wstecz. Nie przypominam sobie, aby pytającemu zależało na
    > ubezpieczeniu za zeszłe okresy.

    Jak to nie, skoro delikwent już jest w szpitalu?

    Umowę mają w szpitalu podpisać?
    I liczysz iż tego nie zakwestionują?

  • 25. Data: 2009-03-18 14:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > wiadomości news:

    > Jak to nie, skoro delikwent już jest w szpitalu?

    No to poczytaj posty wątkotwórcy (Budzik) i zobacz, czy zależy mu na
    ubezpieczeniu wstecz, czy ogólnie nad wykupieniem ubezpieczenia od teraz.

    > Umowę mają w szpitalu podpisać?
    > I liczysz iż tego nie zakwestionują?

    A jest zakaz pracownia na zleceniu w szpitalu?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2009-03-18 14:26:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to poczytaj posty wątkotwórcy (Budzik) i zobacz, czy zależy mu na
    > ubezpieczeniu wstecz, czy ogólnie nad wykupieniem ubezpieczenia od teraz.

    To już się musi on sam wypowiedzieć.

    > A jest zakaz pracownia na zleceniu w szpitalu?

    O obejściu prawa słyszałeś?

  • 27. Data: 2009-03-18 14:31:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > wiadomości news:

    > To już się musi on sam wypowiedzieć.

    > O obejściu prawa słyszałeś?

    Ba, codziennie je świadomie łamię, przechodząc na czerwonym świetle.
    Takie życie. Im więcej nakazów i zakazów, tym mniejsze poważanie prawa u
    obywateli.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2009-03-18 15:01:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Mar, 19:11, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > tak z 50% tego co w NFZ nphttp://www.zdrowiedirect.pl/
    >
    > WAM

    W mojej grupie wiekowej za ubezpieczenie full wypas (wg tego co pisza,
    wiadomo ze przed podpisaniem trzeba 10 razy dokladnie umowe i
    regulaminy, wykluczenia przeczytac) placil bym ok 250 zl/mies.

    Tylko jak to w praktyce wyglada? W sensie nie jakies normalne wizyty u
    lekarza rodzinnego, a w sytuacji gdy stanie sie cos powaznego
    (odpukac)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 29. Data: 2009-03-18 17:18:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > No to poczytaj posty wątkotwórcy (Budzik) i zobacz, czy zależy mu na
    > ubezpieczeniu wstecz, czy ogólnie nad wykupieniem ubezpieczenia od teraz.

    w sumie to zalezy mi na jednym i drugim.
    Wstecz to juz uznałem ze nie ma szansy, a w sumie dobrze gdyby była
    mozliwosc zalatwienia tego w szpitalu, bo nie wiem kiedy znajoma stamtad
    wyjdzie.

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 30. Data: 2009-03-18 21:00:58
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Mar, 16:01, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Tylko jak to w praktyce wyglada? W sensie nie jakies normalne wizyty u
    > lekarza rodzinnego, a w sytuacji gdy stanie sie cos powaznego
    > (odpukac)?

    Tak sobie przejrzalem pobieznie OWU - wzialem pod lupe Medicover w
    wersji full wypas - tam w ogole nie ma ubezpieczenia od kosztow
    leczenia na onkologii - to tak z pierwszych duzych rzeczy ktore mi sie
    rzucily w oczy.

    Pozdrawiam
    Rafal