  • 1. Data: 2009-03-11 10:41:23
    Temat: Re: Kontrola poziomu natezenia promieniowania elektromagnetycznego
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik t...@n...pl napisał:
    > W zwiazku z coraz powszechniejsza instalacja sieci bezprzewodowych
    > - mam pytanko - czy firmy, zajmujace sie dostarczaniem polaczen wifi
    > musza miec pozwolenie na instalacje tego typu urzadzen?
    [..]

    Nie, nie i jeszcze raz nie.

    A nawet jeszcze gorzej dla Ciebie - jak zechcą to mogą Ci to zamontować
    nawet na Twoim balkonie. I nie możesz się nie zgodzić.

    Ogólnie to świrujesz. Moc urządzeń wifi jest 10 razy mniejsza niż
    telefonu komórkowego, którego zapewne używasz i trzymasz przy samej
    swojej głowie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2009-03-11 18:45:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-11 11:41, Arek pisze:

    > Nie, nie i jeszcze raz nie.
    > A nawet jeszcze gorzej dla Ciebie - jak zechcą to mogą Ci to zamontować
    > nawet na Twoim balkonie. I nie możesz się nie zgodzić.

    Rozwiniesz?

  • 3. Data: 2009-03-11 20:47:36
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

> [...]
    >
    > Ogólnie to świrujesz. Moc urządzeń wifi jest 10 razy mniejsza niż telefonu
    > komórkowego, którego zapewne używasz i trzymasz przy samej

    A co z sumowaniem ?
    Jeszcze nikt nic wiarygodnego na ten temat nie powiedział
    A o ile pamiętam to w latach 50 ub. wieku wile rzeczy było zdrowych, a
    dzisiaj opinia jest inna
    CEzarys

  • 4. Data: 2009-03-11 23:10:07
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    cezarys pisze:

    > A co z sumowaniem ?
    > Jeszcze nikt nic wiarygodnego na ten temat nie powiedział

    No i tyle na ten temat - nikt nic nie powiedział, co byłoby warte cytowania.

    > A o ile pamiętam to w latach 50 ub. wieku wile rzeczy było zdrowych, a
    > dzisiaj opinia jest inna..

    I odwrotnie, kiedyś karano dzieci za czytanie książek.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 5. Data: 2009-03-11 23:59:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Mar 2009, PlaMa wrote:

    > Rozwiniesz?

    Też jestem ciekaw :)

    pzdr, Gotfryd
    (podejrzewający że deklaracja "chcenia" myli właściciela budynku
    z właścicielem lokalu [z drobnym udziałem w budynku] - a moze nawet
    tylko użytkownikiem)

  • 6. Data: 2009-03-12 07:37:53
    Od: r...@m...com

    > Moc urządzeń wifi jest 10 razy mniejsza niż
    > telefonu komórkowego, którego zapewne używasz i trzymasz przy samej
    > swojej głowie.

    Fakt ze 2,4 Ghz jest pasmem rezonansowym wody, (co samo co w mikrofalówkach)
    jednak przy 100mW nie ma się czym przejmować.