  • 11. Data: 2009-03-17 18:04:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Mar, 10:07, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Tak, idziesz do NFZ i podpisujesz umowę.
    > Ok. 300 zł /m-c to kosztuje.
    > Nie masz pracującej żony?

    A w praktyce, ile kosztuje ubezpieczenie _prywatne_ o podobnym
    zakresie ubezpieczenia jak w NFZ?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 12. Data: 2009-03-17 18:11:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 Mar 2009 11:04:53 -0700 (PDT), Rafal M
    <r...@g...com> wrote:

    >A w praktyce, ile kosztuje ubezpieczenie _prywatne_ o podobnym
    >zakresie ubezpieczenia jak w NFZ?
    tak z 50% tego co w NFZ np http://www.zdrowiedirect.pl/

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 13. Data: 2009-03-17 18:20:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafal M napisał(a):

    > A w praktyce, ile kosztuje ubezpieczenie _prywatne_ o podobnym
    > zakresie ubezpieczenia jak w NFZ?

    A co oferuje NFZ? W teorii i w praktyce?

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 14. Data: 2009-03-17 20:37:47
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    WAM pisze:

    > tak z 50% tego co w NFZ np http://www.zdrowiedirect.pl/

    Nie 50%, bo nie jest zależne od dochodu, tylko jest to stała kwota.

  • 15. Data: 2009-03-17 21:46:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > Ok. 300 zł /m-c to kosztuje.
    > Nie masz pracującej żony?

    >A w praktyce, ile kosztuje ubezpieczenie _prywatne_ o podobnym

    Znaczy bez górnej granicy odpowiedzialności?
    Obstawiam krocie.

  • 16. Data: 2009-03-18 08:04:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 Mar 2009 21:37:47 +0100, Kocureq <a...@...stopce.pl> wrote:

    >Nie 50%, bo nie jest zależne od dochodu, tylko jest to stała kwota.
    W omawianym przypadku ubezpieczenia dobrowolnego w NFZ tez jest stala
    kwota - wynosi 300 zl bez paru groszy.

    --
    www.aveo.nadmorze.pl - Chevrolet Aveo 1150 ccm benz. 72 KM / 53 kW,
    kolor: niebieski (błękitny), liczba drzwi: 4/5,

  • 17. Data: 2009-03-18 11:48:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...nopl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W omawianym przypadku ubezpieczenia dobrowolnego w NFZ tez jest stala
    > kwota - wynosi 300 zl bez paru groszy.

    niestety równiez w moim przypadku 6000 oplaty aktywacyjnej, o ktorej ktos
    tu pisał.

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 18. Data: 2009-03-18 11:55:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:18032009.66DF8B4E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail n...@n...nopl.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > niestety równiez w moim przypadku 6000 oplaty aktywacyjnej, o ktorej ktos
    > tu pisał.

    To zrób sobie zlecenie na miesiąc, a potem uderz do NFZ i po sprawie.

  • 19. Data: 2009-03-18 13:18:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To zrób sobie zlecenie na miesiąc, a potem uderz do NFZ i po sprawie.

    tak bym zrobił, ale oczywiscie nie chodzi o mnie i dodatkowo, zeby nie było
    za latwo, ta osoba juz choruje lezac w szpitalu... i nie wiadomo kiedy
    wyjdzie. Tak wiec jakies ubezpieczenie trzeba zalatwic, a chyba obecnie
    zatrudnic ja bedzie ciezko...

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 20. Data: 2009-03-18 13:39:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

> [...]
    > za latwo, ta osoba juz choruje lezac w szpitalu... i nie wiadomo kiedy
    > wyjdzie. Tak wiec jakies ubezpieczenie trzeba zalatwic, a chyba obecnie

    No to 6000 to wybulenia pewnie.
    Może i tak wyjdzie taniej niż rachunek za szpital.

    Trzeba było się wcześniej zastanawiać.