  • 31. Data: 2009-03-18 22:33:06
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1b415a52-6c56-44bd-95af-e9647591296c@v19g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > W mojej grupie wiekowej za ubezpieczenie full wypas (wg tego co pisza,
    > wiadomo ze przed podpisaniem trzeba 10 razy dokladnie umowe i
    > regulaminy, wykluczenia przeczytac) placil bym ok 250 zl/mies.

    I za to Cie na raka tez beda leczyc przez pare lat?

  • 32. Data: 2009-03-19 09:24:07
    Od: j...@g...com

    On Mar 18, 10:00 pm, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Tak sobie przejrzalem pobieznie OWU - wzialem pod lupe Medicover w
    > wersji full wypas - tam w ogole nie ma ubezpieczenia od kosztow
    > leczenia na onkologii - to tak z pierwszych duzych rzeczy ktore mi sie
    > rzucily w oczy.

    W wersji full wypas Medicoveru:

    Jakie rodzaje schorzeń obejmuje ubezpieczenie?

    * Nowotwory
    * Neurochirurgia (usunięcie guza, naprawa wewnątrzczaskowego
    naczynia krwionośnego)
    * Poważne transplantacje organów (serce, płuca, wątroba, nerki,
    trzustka, szpik kostny)
    * Interwencyjne zabiegi kardiologiczne (plastyka naczyń
    wieńcowych)
    * Poważne zabiegi naczyniowe (naprawa tętnic szyjnych, biodrowych,
    udowych lub mózgowych)

    itepe itede...

    JK

  • 33. Data: 2009-03-19 14:50:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Mar, 10:24, j...@g...com wrote:

> [...]
    > wieńcowych)
    >     * Poważne zabiegi naczyniowe (naprawa tętnic szyjnych, biodrowych,

    A wczesniej tego nie widzialem, bo jest na innej stronie.
    W kalkulatorze da sie wyliczyc skladke tylko dla pakietow do
    "Szpital", o platynowym nie ma ani slowa.
    Ciekawe ile to kosztuje. Pewnie sporo.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 34. Data: 2009-03-19 19:52:41
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Rafal M wrote:

    > A wczesniej tego nie widzialem, bo jest na innej stronie. W
    > kalkulatorze da sie wyliczyc skladke tylko dla pakietow do "Szpital",
    > o platynowym nie ma ani slowa. Ciekawe ile to kosztuje. Pewnie sporo.

    Ja slyszalem o tym pakiecie jak byl nowinka. ZTCP to ~1000pln / miesiac,
    a limit kosztow leczenia ustalony na pare milionow USD rocznie...
    Jak ktos zarabia > 4 srednich pensji to wydaje tyle na NFZ...

    Wieslaw