  • 1. Data: 2002-05-11 17:44:50
    Temat: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI ??? Jak na razie unikaja odpowiedzi.na proste pytania i doniesienie o przestepstwie
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik px5 <p...@n...w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...w.pl...
    Radomir Szaraniec wrote:

    [ciach!]

    > chodzi mi o jezyk :-) taka czysta nowomowa

    Jest to nowomowa... I tego nie da sie ukryc. Ale widzisz tu naiekjoniecznie
    wiedza co to znaczy. Nowomowa jest rzecza, ktora nas zewszad otacza, a
    polskie spoleczenstwo jest niedoksztalcone i zamiast sie nowomowy wystrzegac
    stosuje ja na codzien jako normalny jezyk. Dlatego nie czuje, ze ktos ich
    "robi w trabe" zamiast rzeczowo odpowiedziec. Jak widac za bardzo wierza
    naszym czolowym politykom i gdzies zgubili umiejetnosc do samodzielnego
    myslenia.

    Ja zadalem 5 (slowniePIEC) prostych pytan. Firma EXPRO jak do dzis nie
    udzielila odpowiedzi!!!!!

    Widze, ze Pan ja mysle, ze prawda broni sie sama - oszust unika odpowiedzi.
    mam nadzieje, ze wyjasnienia jednak otrzymamy na tej grupie.
    :
    1. Czy informujecie Panstwo swoich klientow, ze ochrona na poziomie serwera
    jest gleboko niewystarczajaca i ze powinni miec na swoich komputerach
    skanujace dostep do sieci programy antywirusowe?
    2. Czy zawsze na 100% jestescie pewni, ze to co zakwalifikowaliscie jako
    wirusy to sa rzeczywiscie wirusy?
    3.Czy moze Pani zamiescic tu dokladne tresci obu tych maili? Chcielibysmy
    jewszyscy ocenic!
    4. Czy sladem tych maili nie wystosowujecie do osob nie bedacych waszymi
    klientami, by korzystali z waszych uslug, a jednym z kluczowych argumentow
    nie sa argumenty o jakoby swietnych systemach saknujacych firmy EXPRO? Czy
    tez na wyslanej informacji o wykryciu wirusa zawsze sie sie konczy?
    5. Czy w przypadku wyslania przez was nieprawdziwej informacji, w wyniku
    ktorej odbiorca informacji poniosl koszty gotowi jestesci zwrocicie
    niepotrzebnei poniesone koszty od razu czy dopiero po procesie sadowym
    (wtedy dojada jeszcze koszty sadowe)?

    W trakcie tej dyskusji pojawila sie jeszcze inna sprawa. Zostala zlamana
    ustawa o ochronie danych osobowych. Podano wbrew ustawie imie i nazwisko
    osoby, ktora nie wystepowala pod swoim nazwiskiem na tej grupie dyskusyjnej.
    Dlatego pragne przypomniec osobie An_Kra wysylajacej list z maila(?)
    m...@f...pl, ze popelnila wedlug prawa polskiego przestepstwo!!!! Jesli to
    czyta jakis pracownik prokuratury, to niech taktuje to jako doniesienie o
    popelnieniu przestepstwa przez osobe ukrywajaca sie pod nickem An-Kra.

    Pzdr
    Sl@o

  • 2. Data: 2002-05-11 18:04:41
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Czemu ciagniesz ten watek ?
    Jezeli masz zapytania do firmy to pisz do nich bezposrednio, dzwon,
    e-mailuj.
    Usenet to niewlasciwe miejsce dla omawiania takich sporow.

    "Sl@0" wrote:

> [...]
    > jest gleboko niewystarczajaca i ze powinni miec na swoich komputerach
    > skanujace dostep do sieci programy antywirusowe?

    A ktory operator ISP udziela takiej informacji ?

    > 2. Czy zawsze na 100% jestescie pewni, ze to co zakwalifikowaliscie jako
    > wirusy to sa rzeczywiscie wirusy?

    Nawet FBI nie zapewni 100% pewnosci.

    > 3.Czy moze Pani zamiescic tu dokladne tresci obu tych maili? Chcielibysmy
    > jewszyscy ocenic!

    To jest twoja prywatna sprawa i z pewnoscia wszystkich nie interesuje.

> [...]
    > nie sa argumenty o jakoby swietnych systemach saknujacych firmy EXPRO? Czy
    > tez na wyslanej informacji o wykryciu wirusa zawsze sie sie konczy?

    Powiedz mi o co ci chodzi z tymi wirusami ?
    2 lata temu zglosilem projekt o skanowaniu wirusow/ trojanow
    bezposrednio na serwerach operatorow
    ISP/ na mailserwerach.
    Propozycje rozeslalem w swiat do najwiekszych providerow, aby skonczyc
    te dziecinne
    afery o rozprzestrzenianiu sie wirusow, robakow po calym swiecie.
    Wiekszosc operatorow sie zastosowala i obecnie skanuje robaki, wirusy,
    trojany,.
    a skanuje tak jak potrafi, lub sie im chce.

> [...]
    > ktorej odbiorca informacji poniosl koszty gotowi jestesci zwrocicie
    > niepotrzebnei poniesone koszty od razu czy dopiero po procesie sadowym

    Badz konkretny i zapytaj konkretnie a nie ogolnie.
    Jakie nieprawdziwe informacje, jakie koszty, jakie poniesione koszty i
    dlaczego,
    i jaki proces sadowy kogo z kim i o co i po co ?

> [...]
    > osoby, ktora nie wystepowala pod swoim nazwiskiem na tej grupie dyskusyjnej.

    W internecie dziala grupa zajmujaca sie wywiadem, ktora gromadzi dane
    osobowe , buduje bazy danych osobowych
    i narusza ustawe o ochronie danych osobowych licznie i czesto.

> [...]
    > czyta jakis pracownik prokuratury, to niech taktuje to jako doniesienie o
    > popelnieniu przestepstwa przez osobe ukrywajaca sie pod nickem An-Kra.

    Zgloszenie musi zostac dokonane formalnie na pismie lub do protokolu .

    Proponuje zakonczyc ten watek a niech zainteresowani koresponduja
    prywatnie miedzy soba.

    Jacek
    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

  • 3. Data: 2002-05-11 18:11:45
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl..
    .
    > Czemu ciagniesz ten watek ?
    > Jezeli masz zapytania do firmy to pisz do nich bezposrednio, dzwon,
    > e-mailuj.
    > Usenet to niewlasciwe miejsce dla omawiania takich sporow.

    Ale jaka nosnosc i watek zostanie na lata cale i bedzie wielokrotnie
    wykorzystany w wywiadowniach gospodarczych :-)) nawet to, ze unikaja
    udzielania odpowiedzi. Dobra opinia po wejsciu do Unii Europejskiej bedzie
    na wage zlota. Zla to ja samobojstwo gospodarcze.

    A co do sporow to zawsze mnie cieszy dyskusja na temat granic prawnego
    wykorzystywania instrumentow marketingowych. Zazwyczaj wladze (szczegolnie
    malych i srednich) firm tej delikatnej granicy, gdzie konczy sie marketing,
    a zaczyna przesteostwo, niedostrzegaja :-(((

    Ale teraz juz koncze udzial w tym watku. mam nadzieje, ze jednak doczekam
    sie odpowiedzi na zadane pytania. Mam nadzieje, ze jednak EXPRO jest w
    zgodzie z prawem. Mam taka nadzieje... Inaczej ciazy na nas wszystkich
    ustawowy obowiazek... A ja zawsze staram sie przestrzegac prawa... Naprawde
    staram sie. mam nadzieje, ze na nas wszystkich. Dotyczy to rowniez
    pracownikow firm, ktorych zarzuty dotycza, w tym konkretnym przypadku
    pracownikow firmy EXPRO. Inaczej moglibysmy byc oskarzeniu o wspoludzial w
    przestepstwie.

    Pzdr
    Sl@o

  • 4. Data: 2002-05-11 22:56:08
    Temat: Przestrzeganie prawa i innych
    Od: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>

    "Sl@0" wrote:

> [...]
    > pracownikow firm, ktorych zarzuty dotycza, w tym konkretnym przypadku
    > pracownikow firmy EXPRO. Inaczej moglibysmy byc oskarzeniu o wspoludzial w

    Trudno w to uwierzyc, sadzac twoim sposobie zachowania wobec innych
    uczestnikow tej grupy. Na pewno ma sie to nijak do przestrzegania
    netykiety...

    Zreszta ta typowe dla anonima, prawda?

    "Sluchaj smarkaczu... To, ze twoi rodzice maja nie wiekszy iloraz
    inteligencji jak ty, to nie twoja wina. Ze jestes jestes nieuk albo
    iloraz
    inteligencji niepozwaloa ci na przswajanie wiedzy to byc moze winik
    syfilisa
    twojej matki, ktora cie urodzila zamiast dokonac aborcji na czas. Za to
    jej
    jednak nie winie... Ale mysle, ze twoi rodzice powinni wiedziec co robi
    ich
    synalek!!!!" (Sl@0, pl.comp.www, 1 maja 2002 19:53:33)

    Jak rozumiem jesli ty chcesz znac adres swego przeciwnika w tej utarczce
    slownej, to sam stosujac takie argumenty nie bedziesz sie wstydzil i
    podasz? Czy raczej jak Kalemu krowe...? :-)

    Jaroslaw Zielinski

  • 5. Data: 2002-05-12 14:21:03
    Od: vneb <v...@l...com.pl>

    Sl@0 <f...@p...com> napisał(a) w

    [ciach]

    Kolejny buzdygan?

    pozdr.
    marcin vneb kucharzyk

    --
    |___/_/ /_/\___/_.___/ [wytnij -NOSPAM z adresu piszac do mnie]

    Szukam pracy! Powaznie i Pilnie!