eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI ??? Jak na razie unikaja odpowiedzi.na proste pytania i doniesienie o przestepstwie › Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI ??? Jak na razie unikaja odpowiedzi.na proste pytania i doniesienie o przestepstwie
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.www,pl.regionalne.krakow
    Subject: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI ??? Jak na razie unikaja odpowiedzi.na
    proste pytania i doniesienie o przestepstwie
    Date: Sat, 11 May 2002 20:04:41 +0200

    Czemu ciagniesz ten watek ?
    Jezeli masz zapytania do firmy to pisz do nich bezposrednio, dzwon,
    e-mailuj.
    Usenet to niewlasciwe miejsce dla omawiania takich sporow.

    "Sl@0" wrote:

    > Ja zadalem 5 (slowniePIEC) prostych pytan. Firma EXPRO jak do dzis nie
    > udzielila odpowiedzi!!!!!
    >
    > Widze, ze Pan ja mysle, ze prawda broni sie sama - oszust unika odpowiedzi.
    > mam nadzieje, ze wyjasnienia jednak otrzymamy na tej grupie.
    > :
    > 1. Czy informujecie Panstwo swoich klientow, ze ochrona na poziomie serwera
    > jest gleboko niewystarczajaca i ze powinni miec na swoich komputerach
    > skanujace dostep do sieci programy antywirusowe?

    A ktory operator ISP udziela takiej informacji ?

    > 2. Czy zawsze na 100% jestescie pewni, ze to co zakwalifikowaliscie jako
    > wirusy to sa rzeczywiscie wirusy?

    Nawet FBI nie zapewni 100% pewnosci.

    > 3.Czy moze Pani zamiescic tu dokladne tresci obu tych maili? Chcielibysmy
    > jewszyscy ocenic!

    To jest twoja prywatna sprawa i z pewnoscia wszystkich nie interesuje.

    > 4. Czy sladem tych maili nie wystosowujecie do osob nie bedacych waszymi
    > klientami, by korzystali z waszych uslug, a jednym z kluczowych argumentow
    > nie sa argumenty o jakoby swietnych systemach saknujacych firmy EXPRO? Czy
    > tez na wyslanej informacji o wykryciu wirusa zawsze sie sie konczy?

    Powiedz mi o co ci chodzi z tymi wirusami ?
    2 lata temu zglosilem projekt o skanowaniu wirusow/ trojanow
    bezposrednio na serwerach operatorow
    ISP/ na mailserwerach.
    Propozycje rozeslalem w swiat do najwiekszych providerow, aby skonczyc
    te dziecinne
    afery o rozprzestrzenianiu sie wirusow, robakow po calym swiecie.
    Wiekszosc operatorow sie zastosowala i obecnie skanuje robaki, wirusy,
    trojany,.
    a skanuje tak jak potrafi, lub sie im chce.

    > 5. Czy w przypadku wyslania przez was nieprawdziwej informacji, w wyniku
    > ktorej odbiorca informacji poniosl koszty gotowi jestesci zwrocicie
    > niepotrzebnei poniesone koszty od razu czy dopiero po procesie sadowym
    > (wtedy dojada jeszcze koszty sadowe)?

    Badz konkretny i zapytaj konkretnie a nie ogolnie.
    Jakie nieprawdziwe informacje, jakie koszty, jakie poniesione koszty i
    dlaczego,
    i jaki proces sadowy kogo z kim i o co i po co ?

    > W trakcie tej dyskusji pojawila sie jeszcze inna sprawa. Zostala zlamana
    > ustawa o ochronie danych osobowych. Podano wbrew ustawie imie i nazwisko
    > osoby, ktora nie wystepowala pod swoim nazwiskiem na tej grupie dyskusyjnej.

    W internecie dziala grupa zajmujaca sie wywiadem, ktora gromadzi dane
    osobowe , buduje bazy danych osobowych
    i narusza ustawe o ochronie danych osobowych licznie i czesto.

    > Dlatego pragne przypomniec osobie An_Kra wysylajacej list z maila(?)
    > m...@f...pl, ze popelnila wedlug prawa polskiego przestepstwo!!!! Jesli to
    > czyta jakis pracownik prokuratury, to niech taktuje to jako doniesienie o
    > popelnieniu przestepstwa przez osobe ukrywajaca sie pod nickem An-Kra.

    Zgloszenie musi zostac dokonane formalnie na pismie lub do protokolu .

    Proponuje zakonczyc ten watek a niech zainteresowani koresponduja
    prywatnie miedzy soba.

    Jacek
    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.