    From: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.www
    Subject: Przestrzeganie prawa i innych
    Date: Sun, 12 May 2002 00:56:08 +0200

    "Sl@0" wrote:

    > A ja zawsze staram sie przestrzegac prawa... Naprawde
    > staram sie. mam nadzieje, ze na nas wszystkich. Dotyczy to rowniez
    > pracownikow firm, ktorych zarzuty dotycza, w tym konkretnym przypadku
    > pracownikow firmy EXPRO. Inaczej moglibysmy byc oskarzeniu o wspoludzial w
    > przestepstwie.

    Trudno w to uwierzyc, sadzac twoim sposobie zachowania wobec innych
    uczestnikow tej grupy. Na pewno ma sie to nijak do przestrzegania
    netykiety...

    Zreszta ta typowe dla anonima, prawda?

    "Sluchaj smarkaczu... To, ze twoi rodzice maja nie wiekszy iloraz
    inteligencji jak ty, to nie twoja wina. Ze jestes jestes nieuk albo
    iloraz
    inteligencji niepozwaloa ci na przswajanie wiedzy to byc moze winik
    syfilisa
    twojej matki, ktora cie urodzila zamiast dokonac aborcji na czas. Za to
    jej
    jednak nie winie... Ale mysle, ze twoi rodzice powinni wiedziec co robi
    ich
    synalek!!!!" (Sl@0, pl.comp.www, 1 maja 2002 19:53:33)

    Jak rozumiem jesli ty chcesz znac adres swego przeciwnika w tej utarczce
    slownej, to sam stosujac takie argumenty nie bedziesz sie wstydzil i
    podasz? Czy raczej jak Kalemu krowe...? :-)

    Jaroslaw Zielinski