  • 1. Data: 2002-05-11 17:19:03
    Temat: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI !!!
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Wojciech Florczyk <w...@f...net> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@f...net...
    > nie nowomowa tylko styl oficjalny plus troche marketingu... i tyle...

    Moze i Pan jestes inteligentny, ale na marketingu sie nie znasz, a wiec nie
    zabieraj w tej sprawie glosu, by sie nie osmieszac.

    Co gorsza uzywasz Pan wlasnego nazwiska i teraz nawet male dzieci beda cie
    pokazywac palcami i sie z Pana smiac...

    Lepiej nie pisac takich rzeczy jak Pan... bo to wstyd

    Pzdr
    Sl@o

  • 2. Data: 2002-05-11 21:07:07
    Od: Wojciech Florczyk <w...@f...net>

    zadzwon po pogotowie... w Lodzi...

    WF

  • 3. Data: 2002-05-13 11:48:15
    Od: px5 <p...@n...w.pl>

    Sl@0 wrote:

    [ciach!]

    > [ciach!] male dzieci beda cie
    > pokazywac palcami i sie z Pana smiac...

    zdecyduj sie jeszcze, jak sie do Pana Wojtka odnosisz - na ty, czy per pan.

    --
    px5 _ p...@...pl _ http://www.px5.w.pl
    (d)html | php | js | sql | xml

  • 4. Data: 2002-05-13 11:48:27
    Od: px5 <p...@n...w.pl>

    Wojciech Florczyk wrote:
    > zadzwon po pogotowie... w Lodzi...

    Wojtek nie karm trolla ;-)

    --
    px5 _ p...@...pl _ http://www.px5.w.pl
    (d)html | php | js | sql | xml

  • 5. Data: 2002-05-13 15:39:19
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik px5 <p...@n...w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...w.pl...
    > Sl@0 wrote:
    >
    > [ciach!]

    > zdecyduj sie jeszcze, jak sie do Pana Wojtka odnosisz - na ty, czy per
    pan.

    Pana Wojtka??? Zadnego Wojtka tu nie widze...