    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Date: Wed, 29 Apr 2009 19:12:48 +0200

    A nie możesz sobie po prostu przypomniec kiedy brałeś urolop?
    Jeśli już to może poprosić o wykaz dni, kiedy go brałeś, wtedy łatwiej
    byłoby zweryfikować czy faktycznie tak było.
    W takich firemkach to czesto jak szef jest wyszystkim to jest po prostu
    bajzel, a urlop to dla niego bzdet (niestety). Wiec jak Ci podaje różne
    wielkości to pewnie nie wiem: wybierz sobie taką liczbę, która jest dla
    Ciebie korzystniejsza i realna zarazem i niech Ci tyle da, a jak się nie
    zgodzi to postrasz sądem. Jak się będziesz pytał i pokazywał, że nie wiesz
    ile masz to i tak Ci nic nie da czy on odpowie na piśmie czy ustnie.