  • Data: 2009-04-29 21:57:29
    Temat: Re: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:785f.00000025.49f8cb52@newsgate.onet.pl NZSNNW
    <n...@o...pl> pisze:

    > I widzisz, jedyny twój sens tutaj to złośliwości i zjadliwości.
    Jesteś chyba przeczulony na swoim punkcie; to może kiedys minąć.
    Przecież normalnie zwróciłem ci uwagę, że mogłeś uprzedzić

    > Bo wysłałem tą samą treść na dwie grupy
    Zauważyłem, wyobraź sobie.

    > - bo tam napisałeś, a tu też znalazłeś.
    Pewnie się zdziwisz, ale nie tylko ty uczestniczysz w więcej niż jednej
    grupie.
    Zdumiewające, nie?

    > Boję się co by było, gdybyś wiedział kim jestem i gdzie
    > mieszkam. Na pewno byś mnie za to rozstrzelał, poćwiartował i zjadł,
    > zgwałcił moją żonę i oddał dzieci do domu publicznego w Indiach.
    To wersja soft.
    Ty się raczej zastanów, co będzie jak zdecyduje się na wersję hard.

    > Proszę, dopisz jeszcze coś złośliwego, koniecznie uszczypliwego, zrób
    > wykład, wyjmij jeszcze jakieś moje zdanie i uwypuklij je
    Dobra, to walnę sobie totalną bzdurę: jesteś mądry.
    Może być?
    W sumie powinno mi być szkoda tego czasu, który poświęciłem aby udzielić ci
    odpowiedzi.
    Ale mi nie szkoda.
    Może ktoś inny kiedyś przeczyta i skorzysta, co mi tam jeden wał...

    > Zamilkłem.
    Dobry pomysł, tylko za późno.

    --
    Jotte