  • Data: 2009-04-29 21:16:14
    Temat: Re: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:785f.0000000f.49f8bef1@newsgate.onet.pl NZSNNW
    <n...@o...pl> pisze:

    > Nie pojmuję dlaczego - widać jestem za głupi.
    Być może.
    Spróbuję ci jednak wytłumaczyć. Po prostu dlatego, że ktoś zada sobie jałowy
    trud, poświęci czas i przygotuje ci wyjaśnienie czytając jedną grupę, a na
    innej już udzielono ci wcześniej odpowiednich wyjaśnień.
    A wystarczyło by zaznaczyć gdzieś na dole "poszło także na grupę/grupy...",
    i tyle.

    > Zadałem to samo pytanie na dwóch różnych grupach, i nie poinformowałem o
    > tym nigogo w swoich postach.
    > To moja wina, bardzo przepraszam i kajam się, mam nadzieję że mi ten
    > niegodny występek zostanie wybaczony, choć zdaję sobie sprawę z
    > nikczemności i powagi mojego grzechu, oraz tego, że niegodzien jestem
    > by mi odpowiadać za to, co uczyniłem.
    > Proszę mnie surowo za to ukarać, i upraszam się o pokutę srogą, którą
    > popamiętam na zawsze.
    > Jak mogłem zrobić coś tak okropnego - sam nie mogę w to uwierzyć, sam
    > siebie potępiam.
    Wypada docenić tę żarliwą skruchę graniczącą z samoupodleniem.
    Jest to jednak jedyna droga do oczyszczenia duszy i sumienia, jedynie
    tarzając się w pyle i prochu, wyjąc o łaskę i wybaczenie masz szansę zdjąć z
    siebie odium upodlenia, któremu się w swej bezrozumności oddałeś.

    PS. Nie sposób zaprzeczyć jakże słusznemu przypuszczeniu, które zawarłeś w
    pierwszym zdaniu swego postu.

    --
    Jotte

    --