  • 41. Data: 2011-05-10 05:45:23
    Temat: Re: Trwa spis powszechny
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2011 22:42, Jotte pisze:

    > Raczej nie. Uchlewanie się codziennie w trupa przez 3 miesiące może być
    > nie tylko uciążliwe, ale i porównywalne z kosztami grzywny (która nie
    > jest wcale pewna).

    Wiesz, rachmistrz alkomatem nie chodzi - więc musi polegać na wrażeniu i
    ewentualnie węchu. A wrażenie oraz "perfuma" nie wymagają obciążania
    wątroby ;->

  • 42. Data: 2011-05-10 05:46:08
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2011 22:34, Alek pisze:

    > O, nie. Za duże koszty. Wątroba jest tylko jedna.

    Nie musisz ich ponosić - rachmistrz z alkomatem nie chodzi ;->
    (hint-hint ;) )

  • 43. Data: 2011-05-10 06:33:27
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 May 2011 22:42:40 +0200, Jotte napisał(a):

    > Czy masz na myśli, że rachmistrz może zaczepiać ludzi gdzie zechce (o to
    > pytałem w poście inicjującym wątek)?
    > Jaki akt prawny określa szczegółowo uprawnienia "operacyjne" nachała?

    Nie widziałem - dostaje tylko trochę lepszą ochronę, ale nie dostaje
    dodatkowych praw. Ustawa jest napisana dość lekko z wiarą w dobrą wolę
    obywateli ;-)

    > A jak stwierdzi kto ja naprawdę jestem (legitymować przecież nie może)?

    No przecież byś nie skłamał ;-)

    > Jeżeli będąc w 4 oczy ktoś mu odmówi zeznań to jak on to udowodni?

    A jak czyta psp i zgodnie z popularną radą ma w kieszeni dyktafon ;-)

    Henry

  • 44. Data: 2011-05-10 06:35:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 May 2011 22:03:30 +0200, Alek napisał(a):

    > Ja uprzedzam jeszcze bardziej - w miarę możliwości nie biorę w tym
    > udziału wcale.

    Znaczy ZUS nie wie o Twoim istnieniu i nie składałeś w tym roku PIT'a do
    US? ;-)

    Henry

  • 45. Data: 2011-05-10 06:41:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 9 May 2011 22:01:49 +0200, Alek napisał(a):

    > Zarazem są to informacje do niczego władzom niepotrzebne,
    > co stanowi dowód na zbędność całej tej spisowej hecy.

    Ale może są potrzebne UE bo te dane tam trafią (dokładniej do Eurostatu) -
    to nie jest tylko spis na potrzeby polskiego GUSu.

    Henry

  • 46. Data: 2011-05-10 06:55:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > Znaczy ZUS nie wie o Twoim istnieniu i nie składałeś w tym roku
    > PIT'a do
    > US? ;-)

    O moim istnieniu wie mnóstwo instytucji i mają na mój temat dużo
    informacji. I wystarczy. Nie mam życzenia spotykać się z jakimś
    wścibskim babsztylem i tłumaczyć mu się ze swojego życia.

  • 47. Data: 2011-05-10 06:58:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > Ale może są potrzebne UE

    Nie, nie są im do niczego potrzebne. Niech ograniczą swój apetyt na
    wpieprzanie się we wszystko i regulowanie wszystkiego. Przy okazji
    mogliby ograniczyć też rozmiar i koszty funkcjonowania tej
    biurokratycznej czapy.

  • 48. Data: 2011-05-10 09:24:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-09 20:14:29 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Bo tak jest...
    (ciach o tym, co wiedzą o nas urzędy, a co spisem nie jest !)...

    Ale z treści wypowiedzi i deklaracji nie wynika, jakoby chciał to
    zrobić drogą elektroniczną.
    Więc skoro nie osobiście i nie przez internet, to ciekawe jak...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2011-05-10 21:57:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-10 08:55, Alek pisze:
> [...]
    > informacji. I wystarczy. Nie mam życzenia spotykać się z jakimś
    > wścibskim babsztylem i tłumaczyć mu się ze swojego życia.

    TO GUS jest wścibski. Zresztą co kogo i ten cały GUS obchodzi Twoje życie.
    Ty naprawdę nie wiesz co to jest ten spis i czego on dotyczy.

    --
    animka

  • 50. Data: 2011-05-14 15:51:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>