  • 1. Data: 2011-05-05 08:03:12
    Temat: czas zwrotu komputera zabranego jako dowód
    Od: humanizm wpolsce <h...@g...com>

    Po jakim czasie milicja musi zwrócić komputer, zabezpieczony (zabrany)
    jako materiał dowodowy w sprawie, jeśli w tym czasie nie ocenią tego
    dowodu czy przedstawić zarzuty lub oddalić oskarżenie?

  • 2. Data: 2011-05-05 08:06:38
    Temat: Re: czas zwrotu komputera zabranego jako dowód
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "humanizm wpolsce" <h...@g...com> napisał w
    wiadomości
    g.googlegroups.com...
    >Po jakim czasie milicja musi zwrócić komputer, zabezpieczony (zabrany)
    >jako materiał dowodowy w sprawie, jeśli w tym czasie nie ocenią tego
    >dowodu czy przedstawić zarzuty lub oddalić oskarżenie?

    Nie jest to nigdzie okreslone - mogą trzymać nawet parę lat.

    Kon

  • 3. Data: 2011-05-05 08:41:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    humanizm wpolsce napisał(a) :
    > Po jakim czasie milicja musi zwrócić komputer, zabezpieczony (zabrany)
    > jako materiał dowodowy w sprawie, jeśli w tym czasie nie ocenią tego
    > dowodu czy przedstawić zarzuty lub oddalić oskarżenie?

    Milicja na Białorusi, czy Ukrainie może nawet nigdy nie zwrócić.
    Jeśli chodzi o naszą Policję, to w zasadzie jest podobnie. Bo 3 czy
    5 lat to w kwestii komputera też brzmi jak "nigdy". Taka jest
    praktyka. Takie jest prawo.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-05-05 09:05:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-05 10:41, Zbynek Ltd. wrote:
    > 5 lat to w kwestii komputera też brzmi jak "nigdy". Taka jest
    > praktyka. Takie jest prawo.

    A ktoś chce je zmienić czy "wszystkim" pasuje takie surwysyństwo?

  • 5. Data: 2011-05-05 09:12:14
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > A ktoś chce je zmienić czy "wszystkim" pasuje takie surwysyństwo?

    Juz byl taki co chcial zmian skoczyl przez plot i rozjebal panstwo na
    lopatki.

  • 6. Data: 2011-05-05 09:29:15
    Od: humanizm wpolsce <h...@g...com>

    Piszę "milicja" przez "niegrzeczność" bo zachowują się tak samo jak w
    czasach socjalizmu.

    Czyli jedynie można prosić tych dyktatorów o oddanie komputera, który
    jest potrzebny do pracy? Można też oskarżyć o nadużycie władzy, co
    będzie się ciągnęło jeszcze dłużej.

  • 7. Data: 2011-05-05 15:42:48
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 05.05.2011 10:03, humanizm wpolsce wrote:
    > Po jakim czasie milicja musi zwrócić

    Nie musi.

    btw, po zakończeniu swojego postępowania otrzymałem nośniki danych Z
    DANYMI zupełnie nieznanych mi podmiotów z zupełnie innego postępowania.
    Burdel na kółkach. Za takie coś kilka głów powinno polecieć. Ale to
    tylko Polsza, tu nie ma żadnej kultury prawnej.

  • 8. Data: 2011-05-05 15:47:04
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "humanizm wpolsce" napisał w wiadomości grup
    0g2000yqd.googlegroups.com...

    >Piszę "milicja" przez "niegrzeczność" bo zachowują się tak samo jak w
    >czasach socjalizmu.

    Policja nie stanowi prawa to raz.
    A dwa: okres "trzymania dowodu" zależy głównie od prokuratury a nie policji.
    Poczytaj sobie jak długo może trwać dochodzenie/śledztwo i kto je przedłuża.