  • 1. Data: 2011-05-05 20:44:42
    Temat: chamscy i tepi lekarze
    Od: " " <f...@g...pl>

    W zwiazku z tym ze od dawna jestem chory (problemy z ukl oddechowym
    najprawdopodobniej drozdzak w ukl oddechowym) dana mi zostala
    watpliwa przyjemnosc chodzenia po naprawde wielu lekarzach (by
    uzyc popularnego zwrotu 'chodzic po lekarzach')

    Niestety 'watpliwa przyjemnosc' jest tu tak naprawde dosyc drastycznym
    eufemizmem bo czesto spotykam tak zenujacych gburow i glabow ze
    jest to dosyc trudne do uwierzenia (przynajmniej dla tych ktorzy
    'nie znaja zycia') -- kiedys np bylem u lekarza z obawa ze jestem
    chory na borelioze i ow totalny zbrodniarzo-pajac zaproponowal mi
    bym 'spuscil z rurki' i generalnie mnie olal (po czym oczywiscie ciezko
    zachorowalem na borelioze i nabawilem sie naprawde ciezkich klopotow
    na kilka lat zycia w koncu sie z niej wyleczylem ale skutki czuje do dzis
    -- i to nie jest wyjatek to jest norma, - tj dokladniej przewazajaca
    wiekszosc lekarzy jest naprawde kiepska a niektorzy (tak z 1/3 1/4)
    sa bardziej przerazajacy niz 'Pila 118' (i ci pojda do piekla);
    czesto spotykam sie z jawna glupota i arogancja sprowadzajaca sie
    do nie rozumienia tego co mowie albo wrecz oczywistym chamstwem i
    prostactwem (wszelkie zapisy o powinnosci lekarza i misji zawodu itp
    oczywiscie pusty smiec h)

    w sumie coraz bardziej sie do tego przyzwyczajam i to niesie pewna ulge
    ale oczywiscie towarzyszy mi okropne uczucie niesprawiedliwosci bezsilnosci
    itp - nie mam po prostu pojecia jak postepowac z takimi chamskimi lekarzami
    tlukami... co mozna zrobic? jak ich 'osadzic'? jak naprawic sytuacje?
    - czy naprawde jest tak ze nic nie mozna zrobic? - i jeszcze wazniejsza
    rzecz, jak w koncu wyegzekwowac jakies skuteczne potraktowanie mnie i
    leczenie /problemy z ukladem oddechowym w prakyce prawie uniemozliwjaja
    mi prace zawodowa - tymczasem dla lekarzy to nic, generalnie dla nich
    najlatwiejszym sposobem zalatwienia tego przypadku (ktory medycznie
    faktycznie wychodzi na to nie jest szablonowy) jest olewka - i tak
    sie tulam juz pare lat/

  • 2. Data: 2011-05-05 20:54:23
    Temat: Re: chamscy i tepi lekarze
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-05 22:44, f...@g...pl pisze:
    > jak w koncu wyegzekwowac jakies skuteczne potraktowanie mnie i
    > leczenie /problemy z ukladem oddechowym w prakyce prawie uniemozliwjaja
    > mi prace zawodowa

    Wzywaj pogotowie.

    animka

  • 3. Data: 2011-05-06 04:59:25
    Od: " ąćęłń" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Raczej przeprowadzić się do innego kraju, niestety.
    Przy czym też nie do dowolnie innego.

    -----

  • 4. Data: 2011-05-06 05:42:51
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlatwiejszym sposobem zalatwienia tego przypadku (ktory medycznie
    > faktycznie wychodzi na to nie jest szablonowy) jest olewka - i tak

    zmien lekarza/ przychodnie. Ten cie oklamuje ...

  • 5. Data: 2011-05-06 10:30:30
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > Raczej przeprowadzić się do innego kraju, niestety.
    > Przy czym też nie do dowolnie innego.

    niestety jest to prawdziwe i smutne.
    Płacąc składkę zdrowotną kilka razy (etat, działalność, spółka) nie jestem w
    stanie z dzieckiem udać się do okulisty. Tzn "zapisać" się może i mogę, ale
    termin za 5 miesięcy. O dziwo ten sam lekarz w tym samym szpitalu może mnie
    przyjąć jutro - jeżeli zapłacę z kieszeni :(

  • 6. Data: 2011-05-06 10:40:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kowal pisze:

> [...]
    > termin za 5 miesięcy. O dziwo ten sam lekarz w tym samym szpitalu może mnie
    > przyjąć jutro - jeżeli zapłacę z kieszeni :(

    A na bandę czworga głosujesz ?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 7. Data: 2011-05-06 10:52:50
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 06 May 2011 12:40:56 +0200, Johnson napisał(a):

    > A na bandę czworga głosujesz ?

    A co to ku..a zmieni?
    To jedna i ta sama paczka, z tym że pod innym szyldem.

    Te całe koszyki o których ściemniał Kopaczowa, to jak dla mnie ścierwo. Bo
    co one oznaczają?
    1. jeżeli będziesz DODATKOWO opłacał składki na leczenie - to będziesz mógł
    SZYBKO i BEZ KOLEJKI dostać się do specjalisty/na badania
    2. bez tych dodatkowych składek będziesz miał RZEKOMO tka jak teraz
    (kolejki).

    Więc ktoś tu coś pierdoli na maksa.

    Wytłumaczenia sa dwa.
    1. w chwili obecnej lekarze i sprzęt "walą w ciula" i sobie bimbają,
    generując kolejki. Jak będą dodatkowe składki wówczas będą pracowali w
    normalnym tempie.
    2. jeżęli teraz pracują w normalnym tempie, to po wprowadzeniu dodatkowych
    składek ci co je opłącają będą mieli dostęp niemalże bezpośredni - oznaczać
    będzie JESZCZE WIĘKSZE WYDŁUŻENIE kolejek dla tych co nie maja dodatkowych
    składek.

    W każdym razie - ktoś tu kogoś ciulo :)))

  • 8. Data: 2011-05-06 10:59:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kamil pisze:

    > A co to ku..a zmieni?

    Zmieni twój poziom satysfakcji co najmniej ... a końcu może, jak
    większość tak zrobi coś się zmieni. Choć pewnie wcześniej zbankrutujemy
    i też zmiany nastąpią.

> [...]
    > będzie JESZCZE WIĘKSZE WYDŁUŻENIE kolejek dla tych co nie maja dodatkowych

    Prawidłowa odpowiedź brzmi - przy dodatkowych składkach, z punktu
    widzenia pacjenta, nic się nie zmieni.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 9. Data: 2011-05-06 11:05:39
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 06 May 2011 12:59:28 +0200, Johnson napisał(a):

    > Prawidłowa odpowiedź brzmi - przy dodatkowych składkach, z punktu
    > widzenia pacjenta, nic się nie zmieni.

    Tego pacjenta który płaci dodatkowe składki zapomniałeś dodać :)
    Bo ten bez dodatkowych składek, będzie zdychał gorzej niż teraz.
    Będzie pacjentem niższego poziomu.

  • 10. Data: 2011-05-06 11:27:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kamil pisze:

    > Tego pacjenta który płaci dodatkowe składki zapomniałeś dodać :)

    Nie, nic się nie zmieni i dlatego drugiego.

    > Bo ten bez dodatkowych składek, będzie zdychał gorzej niż teraz.
    > Będzie pacjentem niższego poziomu.

    Bajki. Sprawiedliwość społeczna na to nie pozwala.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU