  • 31. Data: 2005-12-16 21:41:26
    Temat: Re: Trollowanie ;)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Tak - gdyby prezentował swoje poglądy to nie byłby trolem.

    Bzdura :-) Odpisz w jednym watku, trzymajac sie twardo pogladu zawsze na
    "nie" - a zobaczysz, jak Cie nazwa ;p Troll to gosc, ktory ma np. obsesje na
    punkcie wlasnego malego pisiorka i usiluje to sobie kompensowac dlugoscia
    wypowiedzi (czesto chaotycznych i z bledami) i odpowiadaniem, az bedzie
    "jego na wierzchu". Wowczas troll usatysfakcjonowany zasiada do telewizora,
    wlacza Polonie 1 i onanizuje sie przy pasztetach, ktore macaja sie, jakby
    mialy pchly.

    Nie, nie wiem z autopsji, tak tylko zaznacze na wypadek: "A co? Wiesz z
    autopsji?".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 32. Data: 2005-12-16 21:47:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tiger napisał:
    > Bzdura :-) Odpisz w jednym watku, trzymajac sie twardo pogladu zawsze na
    > "nie" - a zobaczysz, jak Cie nazwa ;p

    Prezentowana przez otoczenie nieumiejętność dyskusji i totalitarne
    zapędy świadczą tylko o osobach z tej grupy, a nie o tym, czy ktoś jest
    trolem.

> [...]
    > wlacza Polonie 1 i onanizuje sie przy pasztetach, ktore macaja sie, jakby

    Niewiele, bardzo niewiele dyskusji internetowych, kończy się, że czyjeś
    zostaje na wierzchu. Prawie zawsze następuje usztywnienie stanowisk i
    przesunięcie na skrajności.
    I w Twojej interpretacji trolem to jest każdy dyskutant co już trąci o
    absurd.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 33. Data: 2005-12-16 22:15:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Dec 2005 18:28:15 -0600, witek napisał(a):

    > uderz w stół, a nożyce się odezwą.

    Areczek to się już nawet kary bożej nie boi :-{

    --
    Olgierd
    JID: o...@j...org ||| gg: 3657597