  • 1. Data: 2005-12-15 19:19:10
    Temat: Nowe zagadnienie - przedsad..
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    we watku "mozecie mnie tu zinterpretowac conieco?...."
    Pozwolilem sobie na wskazanie pewnego trybu pt.
    posiedzenie SN na ktorym Sad ustala czy kasacja
    jest zasadna czy tez nie.
    I tu rodzi sie moja watpliwosc dotczaca tego kontrolnego trybu.
    Otoz w swietle obowiazujacych przepisow bylby to tzw. przedsad,
    ktorego przeciez nie mozna stosowac w sprawach karnych.
    Jezeli tak jest, to czy ktos z Was moze mi opisac jakie zachodza
    "procesy" podczas pierwszego posiedzenia SN w sprawie wniesionej
    kasacji dot. wyroku w sprawie karnej....?;
    oraz, co moze oznaczac wyznaczenie drugiego terminu w powyzszym....

    Dziekowac :-)

  • 2. Data: 2005-12-15 20:50:43
    Temat: Re: Nowe zagadnienie - przedsad..
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Biegalski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli tak jest, to czy ktos z Was moze mi opisac jakie zachodza
    > "procesy" podczas pierwszego posiedzenia SN w sprawie wniesionej
    > kasacji dot. wyroku w sprawie karnej....?;

    Chociażby zbadanie czy jest dopuszczalna kasacja, czy została opłacona,
    sporządzona i podpisana przez adwokata itd. Bada się stronę formalną, a
    nie merytoryczną kasacji

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 3. Data: 2005-12-15 21:01:39
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > Chociażby zbadanie czy jest dopuszczalna kasacja, czy została opłacona,
    > sporządzona i podpisana przez adwokata itd. Bada się stronę formalną, a
    > nie merytoryczną kasacji

    Czyli teraz bedzie dopiero czytanie akt?!
    Mowila sekretarka, ze luty marzec nastepny termin, jak sad
    przez taki okres przeczyta 12 tomow ?

    Pzdrw

  • 4. Data: 2005-12-16 05:35:24
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    "Biegalski" <s...@o...pl> wrote in news:dnslkd$amd$1@news.onet.pl:

    > przez taki okres przeczyta 12 tomow ?

    Podziwiaj sedziow :)
    btw
    nie ma w prawie czegos takiego jak: "przedsad" badanie formalne odbywa sie
    takze w innych postepowaniach i sadach roznych instancji.