  • 21. Data: 2005-12-16 09:28:51
    Temat: Re: Trollowanie ;)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Przypuscmy ze publicznie (w sensie, w internecie), nazwe lub nadam komus
    > miano trolla usenetowego.

    Trolujesz...

    j.

  • 22. Data: 2005-12-16 10:07:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Trolujesz...

    Nie, problem jest jak calkiem powazny. Chce opublikowac w sieci,
    linki do czyichs wypowiedzi i zaklasyfikowac je jako "trollowanie".

    Rowniez adres url strony (nazwa folderu/ dokumentu), wskazywac bedzie
    iz mamy do czynienia z nadaniem komus takiego przydomka
    np www.xxxxxxxxxx.pl/opowiescotrollu/plum.html

    Pytam jedynie o mozliwosc wystapienia racjonalnych przeslanek,
    pomijam ciezkie przypadki psychozy maniakalnej.

    Przebrnalem przez czesc materialow ze stron:
    http://www.vagla.pl/d_o/index.htm
    wlaczajac w to prace Piotra, ale jeszcze nie odkrylem niczego
    przelomowego w "dokladnie" tym temacie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2005-12-16 10:44:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Nie, problem jest jak calkiem powazny. Chce opublikowac w sieci,
    > linki do czyichs wypowiedzi i zaklasyfikowac je jako "trollowanie".

    Ja myślę, że nie prawnych ograniczeń co do pisania pamiętników,
    nowomownie zwanych też blogami ;PPP

    j.

  • 24. Data: 2005-12-16 15:07:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:
    > Użytkownik badzio napisał:
    > [..]

    > Widocznie za krótko jesteś w sieci.

    Przestań trollować ;->

  • 25. Data: 2005-12-16 15:09:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Chcesz powiedzieć że taki Expert, które jakby nie było reprezentował
    > własne poglądy, nie był trollem? A mkarwan i cała reszta pomniejszych
    > lokalnych watażek?

    Albo niejaki Arnold Którego Nazwiska Wymiawiać Nie Wolno Bo Przyjedzie i
    Porozmawia Po Męsku ;)

  • 26. Data: 2005-12-16 15:35:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Pytałem Cię o definicję trolla. Najlepiej z podaniem jakiegoś źródła. Nie
    > uchylaj się od odpowiedzi.

    Trolla pytasz? ;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2005-12-16 15:40:13
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Trolla pytasz? ;)))

    No stary, masz paragraf jak nic :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 28. Data: 2005-12-16 17:35:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
    > Chcesz powiedzieć że taki Expert, które jakby nie było reprezentował
    > własne poglądy, nie był trollem? A mkarwan i cała reszta pomniejszych
    > lokalnych watażek?

    Tak - gdyby prezentował swoje poglądy to nie byłby trolem.
    Patrz na przykład Caspra, poglądy ma porojone, ale takie ma.
    I można mu zarzucać, że są głupie, debilne i w ogóle, ale nie można mu
    zarzucać, że jest trolem.
    Zgadza się?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 29. Data: 2005-12-16 18:02:13
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał...

    > Coś mi to przypomina :-P

    Confessio vitae? ;-)

    Sławek

  • 30. Data: 2005-12-16 19:06:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > I można mu zarzucać, że są głupie, debilne i w ogóle, ale nie można mu
    > zarzucać, że jest trolem.

    Tobie można zarzucić wszystko;) Jak tam leczenie?