  • 21. Data: 2011-12-12 16:57:00
    Temat: Re: Trefny towar - co zrobic?
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MS" <a...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:jc2781$ruf$1@inews.gazeta.pl...

    > Pełna zgoda. Jestem mądry po szkodzie. Mam nauczkę:(

    A dlaczego nie korzystasz ze swojego prawa do odstapienia od transakcji
    zawartej poza siedzibą sprzedajacego?

  • 22. Data: 2011-12-12 19:02:44
    Od: MS <a...@x...pl>

    W dniu 2011-12-12 17:57, p 47 pisze:

    > A dlaczego nie korzystasz ze swojego prawa do odstapienia od transakcji
    > zawartej poza siedzibą sprzedajacego?

    Przyznam szczerze, nie wiedziałem a ile czasu mam na odstapienie i jak
    to liczyc: od dnia w którym kupilem przedmiot na aukcji czy od momentu
    odebrania przesylki?

  • 23. Data: 2011-12-13 02:10:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Po stwierdzeniu, że przedmiot nie działa odesłalem z prosba o zwrot
    > pieniedzy (niezgodny z opisem). W zamian dostałem przesylke z
    > telefonem naprawionym no a potem to jak wyżej.

    no to walcz.
    Zawsze pozostaje ci zgłoszenie oszustwa na policji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 24. Data: 2011-12-19 06:32:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MS wrote:

    > Przyznam szczerze, nie wiedziałem a ile czasu mam na odstapienie i jak
    > to liczyc: od dnia w którym kupilem przedmiot na aukcji czy od momentu
    > odebrania przesylki?

    jeśli kupiłeś na aukcji (lictowaleś) to zdaje sie że nie masz prawa zwrotu
    ale niech sie wypowiedzą mądrzejsi.

    jednakże jeśli masz prawo do zwrotu a sprzedawca cie o nim nie poinformował
    czas zwrotu się wydłuża zdaje sie że do 30 dni. zadzwoń sobie do federacji
    konsumentów.