  • Data: 2017-10-06 00:02:07
    Temat: Re: To sie już po prostu w głowie nie mieści
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-10-17 o 23:44, J.F. pisze:

    > Ale na kursie w ZSRR nieco latwiej.

    Na razie ONET pisze o kursie organizowanym przez GRU. nic się nie mówi o
    wyjedzie do Rosji. Ja w ciągu tylko ostatniego roku wziąłem udział w
    kilku organizowanych przez zagraniczne Policje lub służby zagraniczne
    szkoleniach nie wyjeżdżając w tym celu z Polski. ONET pisze tak
    tajemniczo,ze trudno z tym polemizować, ale z cała pewnością Rosjanie
    organizowali kursy dla polskich oficerów tu w Polsce - również.

    - Z naszych informacji wynika, że szef MON wiedział o tym epizodzie w
    > Zeby tak jeszcze ta normalnosc sie na wszystkich rozciagala.
    > Ale nie, innych takie studia dyskwalifikuja.

    Toteż dlatego podkreśliłem tę normalizację.

    > Ee tam - na wlasna prosbe, bo go Rosjanie nauczyli oklamywac wariograf
    > :-)

    Ja raczej pisałem o "dokładnym sprawdzeniu kontrwywiadowczym".

    > Skoro "w Zwiazku Radzieckim", to nie w Polsce.
    > A w taka podroz by chyba nie wysylali na pare godzin.

    Żebyś sienie zdziwił, ale chyba faktycznie można założyć, ze kilka dni.
    Moim zdaniem generalnie równie dobrze mogli go w Polsce pozyskiwać.