  • 1. Data: 2005-03-30 15:37:02
    Temat: Termin odwołania
    Od: "Wojtek H." <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!

    Otrzymałem pismo z Urzędu Miejskiego (Wydział Lokali Mieszkalnych i Użytkowych):

    "Zgodnie z Art. 11 ust.3 pkt 1 Ustawy z dnia 21 czerwca 2001r o ochronie praw
    lokatorów (...) Gmina (...) wypowiada umowę najmu lokalu mieszkalnego (...)"

    Generalnie - według gminy nie mieszkałem w mieszkaniu przez ponad 12 miesięcy.

    Pytanie - gdzie, jak i w jakim terminie mogę się odwołać od tej decyzji?

    Dzięki z góry - Wojtek H.

  • 2. Data: 2005-03-30 17:32:48
    Temat: Re: Termin odwołania
    Od: "Wojtek H." <s...@p...onet.pl>

    Witam!

> [...]
    >
    > Pytanie - gdzie, jak i w jakim terminie mogę się odwołać od tej decyzji?

    Czy popełniłem jakiś błąd, że nikt nie odpowiedział?
    Wydawało mi się, że termin (i miejsce złożenia) jest ściśle określony
    nie tylko dla tego przypadku.
    Ciężko się żyje bez znajomości prawa...

    Zdrówka - Wojtek H.

  • 3. Data: 2005-03-30 20:43:58
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Generalnie - według gminy nie mieszkałem w mieszkaniu przez ponad 12
    miesięcy.

    > Pytanie - gdzie, jak i w jakim terminie mogę się odwołać od tej decyzji?

    po pierwsze primo : nie mozesz sie odwolac od tego, bo ...to nie jest zadna
    decyzja w rozumieniu postepowania administracyjnego. traktuj takie
    oswiadczenie wynajmujacego - czyli w tym akurat wypadku gminy, jako
    oswiadczenie pozbawione skutkow prawnych i dalej plac czynsz.... w takim
    wypadku gmina, caly czas przekonana o swojej racji, czyli wlasciwie o tym,
    ze miala prawo wypowiedziec umowe ( zaszly wskazane w przytoczonych przez
    ciebie artykulach podstawy ) bedzie musiala wniesc o twoja eksmisje. gmina
    bedzie argumentowac, ze nie masz juz tytulu prawnego do mieszkania ( bo
    dostales wypowiedzenie ). wtedy ty wyskoczysz z zarzutem, ze nie bylo
    podstaw z wskazanego artykulu, mieszkales caly czas etc., powolasz swiadkow
    etc. i gmina powinna przegrac, znaczy sie sad oddali powodztwo o eksmisje
    uznac, ze nigdy nie doszlo do rozwiazania umowy najmu albowiem wypowiedzenie
    nie bylo skutecze. z grubsza tak to wlasnie wyglada... mozesz oczywiscie isc
    do gminy i starac sie wyjasnic sytuacje,ale _formalnego_ odwolania nie ma.

    konrad

  • 4. Data: 2005-03-31 08:06:17
    Od: "Wojtek H." <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    (...)
    > do gminy i starac sie wyjasnic sytuacje,ale _formalnego_ odwolania nie ma.

    Dzięki za odpowiedź. Przykre, że niewiele mogę zrobić...

    Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.