  • 1. Data: 2005-03-30 14:57:39
    Temat: jak odzyskać moje rzeczy?
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    na wieść o odejsciu do konkurencji zakazano mi wstępu do firmy! tam są moje
    rzeczy (kurtka, książka, płyty) - jak to odzyskać?

  • 2. Data: 2005-03-30 15:07:54
    Temat: Re: jak odzyskać moje rzeczy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba D. wrote:
    > na wieść o odejsciu do konkurencji zakazano mi wstępu do firmy! tam są moje
    > rzeczy (kurtka, książka, płyty) - jak to odzyskać?

    Wezwać do wydania na piśmie (polecony za potwierdzeniem odbioru).

    Jeśli się nie podporządkują - zawiadomić policję, że doszło do
    przestępstwa (zabór mienia zdaje się to nazywa).

  • 3. Data: 2005-03-30 15:16:04
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    jakis paragraf?
    czy taka treść jest ok?:
    w związku z wydanym zakazem wstępu do biura proszę o wydanie n/w rzeczy,
    które są w siedzibie firmy na ul.XXX
    -kutrka
    -zestaw płyt CD
    -książka XXX
    w/w rzeczy są moją własnością

    wiadomości news:d2efc6$gsu$1@opal.futuro.pl...

  • 4. Data: 2005-03-30 15:33:31
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > jakis paragraf?
    > czy taka treść jest ok?:
    > w związku z wydanym zakazem wstępu do biura proszę o wydanie n/w rzeczy,
> [...]

    zakaz wstepu do biura? :)
    sadownie :)
    mozesz wejsc w kazdej chwili do biura i moga cie wyprosic :)
    naturalnie wziac nic nie mozesz z tego biura ale na nerwach im pograsz :)

  • 5. Data: 2005-03-30 16:46:36
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    jak to moge wejść, skoro mi zakazała?
    a nie bedzie tak, że jak wejde to mnie oskarży o to ze łaze po jej terenie?

  • 6. Data: 2005-03-30 17:24:24
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    wejsciem dla klienotw po oferte, chcesz byc ich klientem :)
    oczywiscie jak wejdziesz to poinformuja cie ze nie zycza sobie ciebie tutaj,
    to wyjdziesZ :)

  • 7. Data: 2005-03-30 17:35:07
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    a jak nie wyjde?

  • 8. Data: 2005-03-30 18:35:15
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    kuba D. wrote:
    >a jak nie wyjde?

    to Cie wyrzuca na pysk :P

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9

  • 9. Data: 2005-03-30 19:08:30
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    a jak w ostatniej chwili złapie sie grzejnika i w wyniki szarpaniny odpanie
    grzejnik i zaleje biuro to czyja bedzie wina?

  • 10. Data: 2005-03-30 23:39:27
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    nie no chyba mamy tu jakas nietykalnosc osobista w tym kraju, co najwyzej
    policje moga wezwac :)
    wybierz co lepsze