    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Termin instrukcyjny" - kuriozum prawne?
    Date: Fri, 08 Apr 2005 19:00:29 +0200

    J.A. napisał(a):

    > To też kwestia organizacji pracy. Myślę, że ten, który wie, że nie musi się
    > zmieścić w terminie, postępuje zupełnie inaczej niż ten, który wie, że w
    > terminie zmieścić się musi. U nas ciągle panuje przekonanie, że organ
    > państwowy mieścić się w terminie nie musi. Ja stawiam veto takiemu
    > myśleniu.

    Veto mysleniu nie tak latwo postawic :)
    Zeby terminu byly przestrzegane musi byc przmus, tylko jak tu ich do
    tego przymusic?
    Kary finansowe? Ciezka sprawa, bo to bylo by duze pole do naduzyc.

    IMHO powinna byc personalna odpowiedzialnosc urzednika za to co robi,
    czyli to nie "urzad" nawala z terminem, a jakis "pan Kazio", czy
    ktokolwiek inny znany z imienia i nazwiska.