  • Data: 2005-04-08 18:43:12
    Temat: Re: "Termin instrukcyjny" - kuriozum prawne?
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 8 Apr 2005 19:21:58 +0200, na pl.soc.prawo, Heming napisał(a):

    > Użytkownik "J.A." <l...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tylko, ze wlasnie taka interpretacja bylaby niczym innym jak zlamaniem
    > ustawy, co Ci kolega Johnson probuje przekaz od kilku postow!

    No to wytłumacz jeszcze dlaczego twoim zdaniem jest złamaniem ustawy
    przestrzeganie sformułowań ustawy (że w termnie do miesiąca następuje
    rozstrzygnięcie), natomiast nie jest twoim zdaniem naruszemiem ustawy
    nieprzestrzeganie sformułowań ustawy (że rozstrzygnięcie następuje w
    termnie do miesiąca).

    Coraz bardziej jestem przekonany, że interpretujący prawo robią wszystko,
    żeby prawo nie było prawem. Problem polega na tym, że zanikła zupełnie
    umiejętność logicznego myślenia i interpretatorzy się fiksują na tym, czego
    ustawa nie mówi (konsekwencje), zamiast na tym, co ustawa mówi (kiedy
    następuje rozstrzygnięcie).

    --
    J.A.