  • 1. Data: 2004-03-17 13:35:17
    Temat: Teren zabudowany - teren niezabudowany
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jaka jest definicja terenu zabudowanego (i niezabudowanego) w
    odniesieniu do przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz gospodarki
    nieruchomościami itd.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-03-17 17:42:02
    Temat: Re: Teren zabudowany - teren niezabudowany
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jaka jest definicja terenu zabudowanego (i niezabudowanego) w
    > odniesieniu do przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz gospodarki
    > nieruchomościami itd.

    Teren zabudowany to taki, ktory prawodawca uzna za zabudowany.
    Kropka.

    Mozesz jechac przez ciemny gesty las, w promieniu 100 km moze nawet nie
    byc psiej budy, ale jak stoi znak 'teren zabudowany' to musisz sie trzymac
    przepi9sow obowiazujacych na takim terenie.

    I odwrotnie - mozesz grzac 110 przez wioche, jezeli tabliczka byla zielona.

    Tak przynajmniej stanowi prawo o ruchu drogowym.

    pluton

  • 3. Data: 2004-03-17 18:51:48
    Od: "mariusz_J" <j...@g...pl>

    > I odwrotnie - mozesz grzac 110 przez wioche, jezeli tabliczka byla
    zielona.

    Jezeli juz to 90 , chyba ze cos przespałem

    MJ

  • 4. Data: 2004-03-17 19:41:00
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byc psiej budy, ale jak stoi znak 'teren zabudowany' to musisz sie trzymac
    > przepi9sow obowiazujacych na takim terenie.

    Np wjeżdzajac do Myszkowa od Siewierza, gdzie znak terenu zabudowanego
    znajduje sie 2km przez 1 zabudowaniem.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 5. Data: 2004-03-17 21:37:29
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak przynajmniej stanowi prawo o ruchu drogowym.

    A czy autorowi wątku chodziło o kodeks drogowy??
    Przestańcie się ludzie wymądrzać nie przeczytawszy o co chodzi.

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-03-17 21:49:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > A czy autorowi wątku chodziło o kodeks drogowy??
    > Przestańcie się ludzie wymądrzać nie przeczytawszy o co chodzi.

    Nie nasza wina, że łosiątko zrobiło crossposta.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 7. Data: 2004-03-18 16:47:40
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Nie nasza wina, że łosiątko zrobiło crossposta.

    A jest zakaz puszczania pytania na dwóch grupach? A czy to jest grupa
    pl.soc.prawo drogowe? Zadał pytanie dotyczące prawa budowlanego a otrzymał
    odpowiedzi bez sensu.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-03-18 17:59:45
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > A jest zakaz puszczania pytania na dwóch grupach?

    Pytania na 2 grupach równolegle - nie.
    Crossposta - tak.

    --
    SQLwysyn