  • 1. Data: 2004-03-17 12:34:39
    Temat: zasiłki rodzinne od 01 maja 2004 roku
    Od: maro <n...@g...pl>

    Czesc
    mam pytanie dotyczace przyznania prawa do zasilku rodzinnego od 1 maja
    jestem zonaty od 19 lipca 2003 koniec kwietnia lub poczatek maja
    spodziewamy sie dziecka

    do podstawy obliczenia wysokosci dochodow bierze sie dochody za 2002
    rok, wtedy oboje nie bylismy jeszcze malzenstwem, slyszalem ze moge
    zlozyc wniosek o zasilek i wtedy nie podaje dochodow zony
    czy to prawda ?

    Bo jest to dla mnie nie za bardzo logiczne bo przeciez oboje dochody
    mielismy ale co prawda nie bylismy malzenstwem

    Prosze o odpowiedz
    dzieki z gory

    maro