  • 1. Data: 2004-03-17 13:53:48
    Temat: Komornik - pytanie
    Od: "erzet" <w...@w...pl>

    Mam komornika na karku. Chcę spłacić dług (ZUSowski),
    ale nie dam rady jednorazowo, ani nawet w dwóch
    ratach.
    Słyszałem, że komornik ma obowiązek przyjąć ode mnie
    propozycję spłaty ratalnej, ale nie wiem, czy to prawda.
    Jeżeli tak to, czy są jakieś przepisy określające na jaki okres
    mogę się z nim układać ratalnie. Czy jak mu powiem, że chcę
    spłacać przez 12 miesięcy po załóżmy 2 tysiące to on powinien
    się zgodzić, czy będzie miał mnie w nosie.

  • 2. Data: 2004-03-17 15:55:40
    Temat: Re: Komornik - pytanie
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    W zasadzie pewnie się zgodzi. Jemu też chodzi o ściągnięcie kasy, a nie o
    awanturę.

  • 3. Data: 2004-03-17 16:06:56
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > mogę się z nim układać ratalnie. Czy jak mu powiem, że chcę
    > spłacać przez 12 miesięcy po załóżmy 2 tysiące to on powinien
    > się zgodzić, czy będzie miał mnie w nosie.

    Jak ma z czego ściągnąć to będzie miał Cię w nosie.

    Pozdr

  • 4. Data: 2004-03-17 18:57:06
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    jot.be <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak ma z czego ściągnąć to będzie miał Cię w nosie.
    >
    > Pozdr

    A jak nie będzie miał z czego ściągnąć to ty możesz go mieć w nosie. Tomek

  • 5. Data: 2004-03-17 21:38:54
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Mam komornika na karku.

    chciales napisac poborce skarbowego :P

> [...]
    > spłacać przez 12 miesięcy po załóżmy 2 tysiące to on powinien
    > się zgodzić, czy będzie miał mnie w nosie.

    przepisy mowia, ze powinienes dogadac sie z wierzycielem odnosnie rat.
    czyli z zus'em. wtedy idziesz do poborcy skarbowego i ten po zapoznaniu
    sie z dokumentem o rozlozeniu na raty splaty naleznosci pienieznej
    odstapi od czynnosci egzekucyjnych, zawiesi egzekucje.

    zazwyczaj mozna sie z zus'em dogadac.

    pozdr.
    marcin