  • 1. Data: 2002-09-25 07:03:16
    Temat: Teoria państwa i prawa
    Od: Katarzyna Nadolska <k...@c...com.pl>

    Przepraszam za problemy zwi?zane z moj? b?achostk? ale poszukuje
    definicji zwi?zanych z prawem - gdzie znajde je w interku. Z góry
    serdecznie dzi?kuje.
    Kasia

  • 2. Data: 2002-09-25 10:06:08
    Temat: Re: Teoria państwa i prawa
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Katarzyna Nadolska" <k...@c...com.pl> wrote in message
    > Przepraszam za problemy związane z moją błachostką ale poszukuje
    > definicji związanych z prawem - gdzie znajde je w interku. Z góry
    > serdecznie dziękuje.
    > Kasia

    W interku to nie wiem gdzie znajdziesz, ale sa
    porzadne ksiazki ku temu (encyklopedie prawa,
    wstep do prawoznawstwa, itp itd ) !
    Poza tym uwazalbym
    na prawdziwosc i slusznosc niektorych definicji
    jakie mozna napotkac w 'interku" !:)

    Pozdro

    sap

  • 3. Data: 2002-09-25 15:50:37
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

> [...]
    >wstep do prawoznawstwa, itp itd ) !
    >Poza tym uwazalbym
    >na prawdziwosc i slusznosc niektorych definicji

    I ja czesto nie wiem gdzie cos w sieci znalezc,
    wiec korzystam z szukaczy, np. www.google.com
    Pojecie "definicje zwiazane z prawem" jest malo konkretne.
    Moze nalezaloby sprecyzowac jakie definicje i jakie prawo?
    Zauwaz, ze niekiedy definicje tworzone sa na potrzeby danych ustaw
    i ich katalog pojawia sie w ich poczatkowych przepisach.

    jezeli jednak chodzi o TPiP, to S. ma racje piszac, ze sa
    porzadne ksiazki do definicji ogolnych - dodam, ze istnieja leksykony.

    Na papierze rozniez zdarzaja sie twierdzenia "maloobiektywne".

  • 4. Data: 2002-09-25 17:52:54
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Katarzyna Nadolska <k...@c...com.pl> napisał(a):

    > Przepraszam za problemy zwišzane z mojš błachostkš ale poszukuje
    > definicji zwišzanych z prawem - gdzie znajde je w interku. Z góry
    > serdecznie dziękuje.

    Oprócz ze wszech miar słusznych rad moich poprzedników mogę Cie polecić
    subsydiarnie encyklopedię Wiem w portalu onet.pl/

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl