  • 1. Data: 2004-02-26 13:22:50
    Temat: Telekomunikacja zaprzestaje świadczenia "starej" Neostrady i nęci promocjami do przejścia na "nową"
    Od: "SO" <S...@s...top.pl>

    Mam pytanie do znawcy prawa telekomunikacyjnego.
    Nie dostałem wypowiedzenia. W regulaminie jest napisane:
    "umowa wygasa ... w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem
    Umowy o świadczeniu usług powszechnych przez TP S.A."

    Czy mogą wyłączyć usługę zgodnie z ich informacją 1.03.2004
    jeśli decyzja Zarządu TPSA jest z przed 4 tygodni?
    Czy informacja z 9.02.2004 na stronie www.neostrada.pl
    jest w stanie zastąpić wypowiedzenie?

    Pozdrawiam
    Janek

    Decyzja nr 23
    Członka Zarządu TP S.A. ds. Marketingu - Bruno Duthoit
    z dnia 6 lutego 2004 r.

    w sprawie zakończenia świadczenia usługi Neostrada, wprowadzonej
    decyzją nr 160 Członka Zarządu TP S.A. ds. Marketingu - Bruno
    Duthoit z dnia 13 sierpnia 2001 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu,
    Cennika i Umowy Usługi Neostrada świadczonej przez TP S.A.

    Na podstawie § 7 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego TP S.A.,
    stanowiącego załącznik do uchwały nr 171/03 Zarządu TP S.A.
    z dnia 30.09.2003 r. postanawiam, co następuje:

    § 1
    Z dniem 29 lutego 2004 r. TP S.A. kończy świadczenie usługi Neostrada,
[...]

    § 2
    Zobowiązuję Dyrektora Pionu Multimediów do wypowiedzenia umów o
    świadczenie usługi Neostrada wprowadzonej decyzją, o której mowa w § 1.

    § 3
    Traci moc decyzja nr 160 Członka Zarządu TP S.A. ds. Marketingu - Bruno
    Duthoit z dnia 13 sierpnia 2001 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu,
    Cennika
    i Umowy Usługi Neostrada świadczonej przez TP S.A. (z późn. zm.).

    § 4
    Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

  • 2. Data: 2004-02-26 13:51:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SO wrote:

> [...]
    >
    > Czy mogą wyłączyć usługę zgodnie z ich informacją 1.03.2004
    > jeśli decyzja Zarządu TPSA jest z przed 4 tygodni?

    Telekomounikacja Polska moze wszystko...

    > Czy informacja z 9.02.2004 na stronie www.neostrada.pl
    > jest w stanie zastąpić wypowiedzenie?

    wg mnie nie..

    Decyzja obowiazuje tego , komu nakazuje wyowiedzenie umow..
    Alemozesieokazac, ze trzeba bedzie swych praw dochodzic w sadzie.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-26 15:29:17
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "SO" <S...@s...top.pl> napisał w wiadomości
    > Czy informacja z 9.02.2004 na stronie www.neostrada.pl
    > jest w stanie zastąpić wypowiedzenie?

    Zalezy chyba od umowy - w jaki sposob mozna
    wypowiedziec umowe. A nie sadze, by tam bylo,
    ze mozna to oglosic (wypowiedzenie umowy)
    przez strone WWW.

    WOJSAL