  • 1. Data: 2004-02-26 10:56:05
    Temat: Akt oskarzenie -ile czekać?
    Od: "Michał" <m...@a...pl>

    Witam,
    Otrzymałem informacje, że prokuratora wniosła akt oskarżenia do sądu.
    Przecietnie jak długo mozna czekac na wyznaczenie przez sąd pierwszej
    rozprawy w miescie o ludnosci ok. 190 tys mieszkanców?? Słyszałem ze w
    duzych miastach moze to byc nawet pół roku ?
    Jak to sie ma do rzeczywistosci?
    Michał

  • 2. Data: 2004-02-26 19:29:00
    Temat: Re: Akt oskarzenie -ile czekać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    Zdarza się, że kilka lat. :-(

  • 3. Data: 2004-02-26 21:54:11
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

> [...]
    > rozprawy w miescie o ludnosci ok. 190 tys mieszkanców?? Słyszałem ze w
    > duzych miastach moze to byc nawet pół roku ?

    Jeśli nie stosowano aresztowania, to pół roku
    jest całkiem przyzwoitym wynikiem.

  • 4. Data: 2004-02-27 00:01:11
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Michał" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zdarza się, że kilka lat. :-(

    A zgodnie z prawem Sad ma dwa lata na wyznaczenie pierwszego terminu
    rozprawy.
    pzdr
    A.

  • 5. Data: 2004-02-27 16:47:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Agnieszka Sliwowska wrote:
    > A zgodnie z prawem Sad ma dwa lata na wyznaczenie pierwszego terminu
    > rozprawy.

    z ciekawości - jakim?

    KG