  • 11. Data: 2007-12-20 11:14:02
    Temat: Re: Telefon slużbowy a dostepnosc
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *KRIS* wrote in <news:fkdh55$hku$1@inews.gazeta.pl> :

    > Teraz szef stwierdzil ze skoro ta osoba juz nie pracuje to my czyli 6 osob
    > pokryje te koszta. Czy moze czegos takiego zazadac ?

    Ja bym mu powiedział że moze sie bujać - nie ja nadzwoniłem. Jakby co
    to nawet nie może tego potrącić z pensji.

    --
    Miłość to chemia, a sex to fizyka

  • 12. Data: 2007-12-20 11:22:45
    Od: "KRIS" <a...@g...pl>

    > Ja bym mu powiedział że moze sie bujać - nie ja nadzwoniłem. Jakby co
    > to nawet nie może tego potrącić z pensji.

    A jak potraci, to co wtedy ? Jak mozna zareagowac ? niby na 6 osob 400zl to
    nie duzo ale zawsze szkoda tych 70zl.

  • 13. Data: 2007-12-20 11:32:28
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "KRIS" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A jak potraci, to co wtedy ? Jak mozna zareagowac ? niby na 6 osob 400zl
    > to nie duzo ale zawsze szkoda tych 70zl.

    Bez Twojej zgody nie ma prawa potrącić z pensji nawet 10 groszy.
    Oczywiście może obniżyć premię, zwłaszcza jeśli jest uznaniowa.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 14. Data: 2007-12-20 11:43:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news://news-archive.icm.edu.pl/fkdh55$hku$1@inews.ga
    zeta.pl
    użytkownik *KRIS* napisał(a):

    >A ja mam troszke inne pytanie. W pracy mamy telefon sluzbowy do ktorego ma
    > dostep 7 osob. Jedna z tych osob wydzwonila na nim ok 400zl w ciagu
    > miesiaca. Jednak zwolnila sie ona z pracy zanim pszyszedl rachunek za tel.
    > Teraz szef stwierdzil ze skoro ta osoba juz nie pracuje to my czyli 6 osob
    > pokryje te koszta. Czy moze czegos takiego zazadac ?

    Spryciarz. Nie dość, że rachunek wrzuci w koszty działalności, to jeszcze od
    was chce wyłudzić kasę.

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2007-12-20 12:20:03
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *KRIS* wrote in <news:fkdjce$qdv$1@inews.gazeta.pl> :

    > A jak potraci, to co wtedy ? Jak mozna zareagowac ? niby na 6 osob 400zl to
    > nie duzo ale zawsze szkoda tych 70zl.

    wezwać do zapłaty brakującej kwoty.

    wbij sobie do głowy jedno - nawet jesli byłoby to "tylko" 10 PLN to
    jest to TWOJE 10 PLN.

    --
    Miłość to chemia, a sex to fizyka

  • 16. Data: 2007-12-20 17:43:33
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    > Nie szukaj w prawie pracy zapisu, że czegoś nie musisz.
    > Niechaj to pracodawca uzasadni na jego gruncie, że ma prawo czegoś
    > wymagać.

    Piękne teorie.
    Jesteście prawnikami ?

    Piotrek

  • 17. Data: 2007-12-20 18:31:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fke8sd$r8b$1@news.interia.pl Piotrek
    <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Piękne teorie.
    > Jesteście prawnikami ?
    Nie, weterynarzami.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2007-12-21 11:20:19
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 20 Dec 2007 19:31:50 +0100, Jotte napisał(a):

    > Nie, weterynarzami.

    I za to masz plusa jotte :P
    Choć nie tyle jesteś weterynarzem, co po prostu felczerem ;))))