  • 1. Data: 2004-07-16 09:01:16
    Temat: Tani i solidny notariusz w Łodzi poszukiwany
    Od: DRAY<d...@g...com.pl>

    Potrzebuje sporzadzic umowe kupna - sprzedazy mieszkania.
    Mozecie podac jakies namiary?
    Czy cena zalezy od wartości lokum?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-20 08:16:19
    Temat: Re: Tani i solidny notariusz w Łodzi poszukiwany
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "DRAY" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje sporzadzic umowe kupna - sprzedazy mieszkania.
    > Mozecie podac jakies namiary?
    > Czy cena zalezy od wartości lokum?

    Po ilości odpowiedzi widać, że szukasz istnego "białego kruka".
    Przepraszam za OFF-Topic, ale nie mogłem się powstrzymać.
    T.

  • 3. Data: 2004-07-21 17:49:18
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Fri, 16 Jul 2004 09:01:16 +0000 (UTC), DRAY napisał(a):

    > Potrzebuje sporzadzic umowe kupna - sprzedazy mieszkania.
    Nie powinno być problemów :)

    > Mozecie podac jakies namiary?
    Jestem z Sieradza, więc polecę sieradzkiego notariusza: Hanna Jankowska,
    namiary na http://www.jankowska.pl . Z tego co wiem, to wyjeżdza także
    poza Sieradz i nie dolicza kosztów dojazdu.

    > Czy cena zalezy od wartości lokum?
    Tak, ale pamiętaj, że możesz zaniżyć wartość podaną u notariusza, tylko
    trzeba to zrobić ostrożnie, bo może skarbowy zakwestionować i nałożyć
    karę.

    --
    Wiktor