  • 1. Data: 2004-07-15 22:15:00
    Temat: Papierosy/limit/irlandia
    Od: jelen <j...@s...org>

    Witam wszystkich,

    w sierpniu wybieram sie do irlandii - chcialem zabrac 2 wagony papierosow
    czyli 400 szt. (oczywiscie nie dla mnie, bo nie pale)
    czy dozwolone jest wwiezienie takiej ilosci czy tez moga byc problemy na
    granicy ?

    dla niemiec ten limit to 200 szt. chyba - czy tak samo jest dla irlandii ?
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 2. Data: 2004-07-16 01:51:45
    Temat: Re: Papierosy/limit/irlandia
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    jelen <j...@s...org> wrote:
    > Witam wszystkich,
    >
    > w sierpniu wybieram sie do irlandii - chcialem zabrac 2 wagony papierosow

    A to będą wagony osobowe czy towarowe?

    > czyli 400 szt. (oczywiscie nie dla mnie, bo nie pale)

    Eee, chyba jakieś od kolejki modelarskiej :)

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-07-16 09:07:09
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>