    From: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP S.A., faktury i takie tam...
    Date: Wed, 23 Oct 2002 14:48:18 +0200

    Aseti napisał(a) a ja odpowiadam:
    > sposób mają rozliczone, a tamte nie. Pozdrawiam
    > Aseti ( bardzo zdegustowana instytucją tepsy)

    jak jeszcze prywatnie miałem z nimi do czynienia, to mi dwa razy wyłączyli
    rozmowy wychodzące, za trzecim (rachunek był zapłacony, ale od 2 dni kolejny
    jest zaległy, wiec muszę im przynieść kopię wpłaty, a? z internetu? to musi
    pan czekać, a potem pobierzemy 40 zł za ponowne podłączenie) powiedziałem,
    żeby spadali, wykorzystałem moment zmiany regulaminu i wypowiedziałem umowę.
    Na początki lipca 2001, odłączyli. Po czym.... 04.10.2001 wysłali pismo, że
    .... zrywają ze mną umowę, bo nie płacę, hihi. Napisałem, że nie mozna
    zerwać zerwanej umowy.
    Przysłali jakąś fakturę korektę, część z tych niezapłaconych, bo do momentu
    mojego rozwiązania umowy olalem ich i nie płaciłem nic (abonamentu) minus
    jakieś kwoty z sufitu. Olałem, prawie po roku dostalem do zapłacenia....
    odsetki od rachunków, które wg nich zapłaciłem w kwietniu 2002 (sic!)!!! Nic
    takiego nie płaciłem, bo miałem ich w d...., ciekawym jestem, czy tych
    Twoich wpłat nie zaksięgowali na moje konto ;)))
    Poza tym posiadanie w domu tel kablowego uważam za idiotyzm przy małych
    rachunkach i uzywaniu do komunikowania nie plot, płacić 50 zł tylko po to,
    żeby ktoś mógł do mnie zadzwonić? To lepiej byle komórę kupić i mieć jeszcze
    parę minut darmowych. Pewnie prepaidy są nawet tańsze, jak się umie
    korzystać i nie prowadzi godzinnych rozmów.
    P.