  • 1. Data: 2004-02-18 19:30:10
    Temat: TK dał papugom po łapach! :-)))
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2004/p_21_02.htm

    Ciekawe jakie to wytyczne teraz Minister Sprawiedliwości da w
    rozporządzeniu.
    Ale chyba nie będą już mogli zasłaniać się widmem "niezdrowej konkurencji"
    pozwalającej naciągać klientów i odwalać robotę byle jak. Oby!
    Btw. coś cicho ostatnio z PiS-owskim projektem o egzaminach państwowych na
    aplikacje.

    M.

  • 2. Data: 2004-02-18 20:55:28
    Temat: Re: TK dał papugom po łapach! :-)))
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Jan Kowalski' wyklawiaturzył/a w niusie
    c10efu$s8l$...@o...futuro.pl taką oto treść:

    | http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2004/p_21_02.htm
    |
    | Ciekawe jakie to wytyczne teraz Minister Sprawiedliwości da w
    | rozporządzeniu.

    W jakim rozporzadzeniu?

    ->piotr

  • 3. Data: 2004-02-18 21:06:57
    Od: " mecenas" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozwalającej naciągać klientów i odwalać robotę byle jak. Oby!
    > Btw. coś cicho ostatnio z PiS-owskim projektem o egzaminach państwowych na

    Nic nowego. Juz przed wojną (II oczywiście) było uregulowanie prawne i z
    tego PiS chyba ściągnął . Gdyby adaptować tamten przepis do dzisiejszych
    czasów nie byłoby orzeczenia Trybunału.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 4. Data: 2004-02-19 10:08:33
    Temat: Re: TK dał papugom po łapach! :-))) - BZDURA
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Tak dał po łapach papugom, że te papugi z NRA teraz wstrzymały
    nabór na aplikacje dopóki nie zmienią ustawy i nie bedzie delegacji
    dla Ministra a ten nie wyda odpowiednich przepisów
    Brawo dla TK B R A W O
    Osiągnęli skutek wręcz przeciwny

  • 5. Data: 2004-02-19 11:30:21
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Maelstorm Mephisto wrote:
> [...]
    > nabór na aplikacje dopóki nie zmienią ustawy i nie bedzie delegacji
    > dla Ministra a ten nie wyda odpowiednich przepisów
    A może byś tak spojrzał na to z nieco szerszej perspektywy?

    Bronek

  • 6. Data: 2004-02-19 11:49:46
    Od: w...@p...onet.pl

    > A może byś tak spojrzał na to z nieco szerszej perspektywy?

    Z szerszej perspektywy mógł bym spojrzeć jakby ogłosili orzeczenie po
    tegorocznym naborze. A tak również paterzę z węższej.

    Paweł

  • 7. Data: 2004-02-19 12:04:31
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Tym bardziej, że mam wiadomości z bliskiego otoczenia, że Tk nie
    kwestionował limitów i podobnych tego typu ograniczeń atylko kwestie że
    uchwały rad nie mogą być wiążące tak jak powszechnie obow. źródła prawa.
    Wszystko jest niestety zajebiście śmieszne. Nie chodzi o rewolucje a
    przynajmniej nie taką jakiej chce PIS, któego projekt jest głupawy.
    Zgadza się, że nie każdy może być adwokatem/rp i musi być selekcja
    A jedyne co trzeba zmienic to wyplenić wsadzanie znajomych przez samorządy
    co jest powszechne.
    A teraz przez rok , dwa nie będzie naboru a potem będzie wsadzanie
    swoich tylko, że w oparciu o ministerialne przepisy.
    Jeszcze raz brawo dla TK. Nie chcę być niesmaczny ale to wygląda
    jak zmowa Safjana z Rymarem.

  • 8. Data: 2004-02-19 23:16:57
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 13:04:31 +0100, "Maelstorm Mephisto"
    <m...@o...pl> wrote:
    >Zgadza się, że nie każdy może być adwokatem/rp i musi być selekcja

    A moze lepiej pozwolic (prawie) kazdemu byc adwokatem, ale wprowadzic
    bardzo nieprzyjemne i realne zasady odpowiedzialnosci odszkodowawczej
    adwokata + jawny i powszechnie dostepny, szeroko rozumiany rejstr
    wynikow jego pracy?

    Ciekawa sprawa,
    bo zly taksowkarz-kierowca moze mnie zabic,
    zly urzednik z niektorych urzedow raz na zawsze puscic w skarpetkach,
    ale za to adwokata musze miec z jakiegos boskiego nadania?

    P.S. Czy maszynisci PKP i piloci samolotow LOT albo Air Polonia tez
    maja takie szczegolne zasady naboru?

    Paul
    "...Look at the Latvian's attitude. They even hate asparagus.
    'Falck Apsargs' Who has something against asparagus?..." J.K.

  • 9. Data: 2004-02-19 23:24:17
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 11:08:33 +0100, Maelstorm Mephisto wrote:

    > Osiągnęli skutek wręcz przeciwny
    Chyba, że cała akcja w końcu doprowadzi do zlikwidowania monopolu. Czemu
    np. wykładowcy nie mieliby móc założyć własnej korporacji? Albo absolwenci
    tej czy innej uczelni? Albo prawnicy specjalizujący się w jakiejś
    dziedzinie prawa i potrafiący to udowodnić? Wtedy niech sobie adwokaci
    prowadzą swoje nabory, nie ograniczając pozostałym prawnikom prawa do
    wykonywania zawodu. Będzie jak z taksówkami. Korporacje będą dbać o
    jakość, bo będą między sobą konkurować (i wreszcie zaczną wyrzucać czarne
    owce).
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 10. Data: 2004-02-20 15:35:54
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    W tym roku tak, pewnei sie dostana tylko ci co sie maja dostac, bo juz w
    przyszlych laatch nie wiadomo jak to bedzie.
    Szlag trafil "etos" wyrzynania konkurencji na wstepie :)